čtvrtek 22. října 2015

těžký život au pair

Tak to je přesně to, na co si asi nemůžu uplně stěžovat. Já si totiž nepřipadám ani že pracuju. Ano, někdy je to za trest, někdy je toho dost a lítám tu jak magor od jednoho k druhýmu. Občas jsem takovej manažer domácnosti, občas jenom policajt a občas prostě jen sedim a čumim a jsem za to placená.

V mojí rodině sice využíváme všechny hodiny (cca) které mají možnost využít ale i přes to mi nepříjde že bych dělala tolik abych si zasloužila vše co mi ta rodina dává. Snažím se jím pomáhat nad rámec svých povinností, jako bych byla doma. Je jasný že prostě uklidim myčku, poklidim kuchyň a tak..

Není tomu ale takhle vždy že se tu každá holka má jako princezna. Za dva měsíce jsem už příběhů posbírala hodně.

Poslední co mě fakt vyděsilo byl příběh holčiny z Costa Rica, kde jí její host rodina nedovolila kupovat si/nosit si domů jídlo a nedejbože si vařit. Jenže holčině nejelo to co jedla rodina, takže měla hlad a nic nejedla. Vydržela to 14dní a šla do rematch. V rematch nemá každá holka štěstí. Po 14dnech si můžete zabalit kufry a jet zase domů.

Další příběh, kdy rodina má 3 děti ve věku prvního stupně ZŠ. Matka chodí domů pozdě večer a vždy totálně nalitá, hádky s manželem jsou na denním pořádku a slyší to celej barák, možná i sousedi, protože zdi jsou tu jak z papíru.

Rodina po vás může chtít Flu shot - očkování. Já osobně nesouhlasím s tím, aby oni (jakožto můj zaměstnavatel) rozhodovali co si do těla dám nebo nedám. Nehledě na to, že na očkování nevěřím, podle mě páchá víc škody než užitku. (ale to je debata na dýl a nedávám vše do jednoho pytle)
Pro některé rodiny, to že odmítnete očkování proti chřipce je důvod pro rematch.. Mě to bylo nabídnuto s tím, že mi to zaplatí, pokud souhlasím. S díky jsem odmítla a přešlo se na další téma .. uff..

Jiné holky se setkávají s nepochopením svých host rodičů s jejich plány. Nesouhlasí s jejich plány na dovolenou a třeba i na víkend. Nepodpoří vás v jediném rozhodnutí.

Občas i slyším že se holky vrátí o víkendu dřív domů a rodina je nepozve k večeři. Takhle si pak těžko připadáte jako člen rodiny.

Já jsem naprosto vděčná a kdybych věřila v Boha snad bych se i pomodlila za to že mám takové štěstí. Rodina i holky mě přijali v pohodě. Ano, občas někdo nemá den, náladu ale zatím se mi to stalo 2x za tu dobu co jsem tady. K večeři jsem vždy vítaná. Ve všech plánech mě podporují. Vždy se ptají co jsem dělala kde jsem byla jak se mi líbilo. Doporučí kam jít kouknout, kudy jet. Cokoliv řeknu mi zatím posvětěj. Od přespání kamarádek, po výlet do Marylandu. Proto nemám problém ve svém volnu udělat něco navíc. Takhle to v rodině funguje.

Takže timhle skoro půlnočním příspěvkem (protože nemůžu spát) jsem chtěla říct že ať vás matching sere míň či víc, nepodceňte to. Já tuhle rodinu skoro smazala, protože jsem byla nasraná že mě jiná odmítla. A víte co ? Prostě to tak mělo být. 



Žádné komentáře:

Okomentovat