středa 1. února 2017

Co je nového

Někdy v listopadu(?) jsem se na popud Hayley přihlasíla do místního džimu/fitka ... Od té doby chodím 5-6x týdně cvičit. Jednoho dne jsem z treadmillu viděla na strojích předemnou holku s nápisem na tričku Jágr. Tak jsme se seznamily a zjistily jsme že se známe. Tereza z Rossu, bydlí ode mě celý 4 minuty...

Protože s Terkou máme stejnej schedule, chodíme do džimu od tý doby spolu. Na to konto se asi urazila Hayley, protože narozdíl od ní makám s Terezou celou hodinu a půl ne-li dvě hodiny a Hayley by jen klafala.

Výsledky jsou vidět asi takový, že se mi formujou svaly a mam větší sílu. Víc než kardio mě baví zvedat činky a dávat si vyšší cíle. Třeba na leg pressu.

Za tři týdny letím na Hawaii, letím s Nelkou z Colorada . Vybraly jsme ostrov Maui, který celý autem objedem během 5 dní. Snad budu schopná napsat článek a přidat fotky. Plánuju výlet do Utahu po národních parcích a ráda bych na prodloužený víkend do LA. Taky bych ráda začla plánovat Alijašku a Yellowstone ale to asi bude dost last minute protože nevím žádný termíny další dovolený, vše zaleží kdy naplánujou něco na léto... Celkově jsem na léto zvědavá ale vypadá to, že děti budou busy s kempama, tak snad to nějak zvládneme. Haha


Žádné komentáře:

Okomentovat