čtvrtek 2. března 2017

Bublina

S přicházejícím odjezdem Téry zpátky do Čech si uvědomuju, že mě už nebaví žít v týhle bublině. Au Pair bublině. Nebaví mě, že systém kamarádek tu funguje jak na střední škole nebo jak kastovní systém. Nebaví mě, pořád si povídat o dětech, host rodičích a nadávat na američany, Ameriku nebo cokoliv s programem spojenýho. Nechci už řešit že někdo nemuže autem sem nebo tam, nebo že nemá prachy, nebo má večerku. Hergot jsme dospělí !

Chci se už odpoutat od týhle bubliny a začít normálně žít. Mě už ani nebaví cestovat. Hm, tak jedu tady, tak jedu tam, nic z čeho bych si sedla tzv na prdel. Sem člověk co všude byl a všechno viděl. Dokonce i (skoro) všechno vim, to vám může potvrdit i moje okolí, to není jen nafrněnej nosánek. Ale sem jak wikipedia a google. Prostě se zajímám, čtu a vzdělávám. Ne teda uplně v rámci kvantový fyziky ale dejme tomu že všeobecný předhled a veřejné dění mám v malíku plus praktické informace do života hodící se.


a báj d vej .... chtěla jsem se vám pochlubit kam mě dneska Téra vzala. Měla poukázku do lázní na Cavallo point, hned u Golden Gate bridge. Takže mě objednala na masáž a sebe na ošetření obličeje/kosmetiku.

Ráno na 10 jsme se tam zjevily a netušily co nás čeká. Kdo si vzpomíná, moje loňská návštěva lázní byla docela fiasko bez plavek a s mini ručníkem. Tady nás přivítala milá slečna, vše nám ukázala. Provedla nás po místnostech odpočinku kde se servíroval levandulovej čaj, čerstvý ovoce a hořel krb. Atmosféru podtrhovala uklidňující hudba.

Šatny byly hodně luxusní. Každou nás ve skříňce čekal župánek a pantoflíčky. Zrcadlo s fénem, všemožnou kosmetikou, hřebeny, deodorant, odličovací tamponky. Luxusní sprcha, včetně krému na holení, tamponu a koupací čepice. ...

Masáž byla dost příjemná, akorát jsem se pak klouzala v těch pantoflích pěkně po schodech dolů a tam už čekala zrelaxovaná Téra. Převlíkly nebo spíš oblíkly jsme se do plavek a vyrazily do vířivky a následně bazénu s teplou vodou. Vyhlídka do zelených kopců na Golden Gate byla dechberoucí.

Po relax dopoledni jsme se odebraly na oběd do Counters, kde jsme si poskládaly hamburger dle libosti a jako dezert bylo frapučíno od Starbucks.

Sakum prdum, masáž a dýško 200... To bych si normálně dovolit teda nemohla. .. Ale zážitek krásnej a když mě někdo pozve zase půjdu ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat