úterý 13. září 2016

Novinky

Pomalu se usazuju a žije se mi tu o trochu líp. Už vím zhruba co a jak. A to jak doma/v práci tak i kolem. Kam zajet, kde co je. Sice mě to furt sere a těžko se to kdy vyrovná Virginii a DC ale co, nebudeme si kazit den že jo.

V sobotu jsem byla v Ikea a tento výlet sponzorovala moje zlatá HM. Jediný co, tak jsem platila mýto a benzín, nicméně účtenka byla pro HM.  Dostal sem menší budget na zvelebení pokojíčku.
Konečně jsem vystrnadila tu hnusnou hnědou skříň a pořídila něco na sezení. Abych vás obeznámila, ta skříň byla velká jako kráva a uvnitř nebylo nic. Lautr nic, věšák, šuplíky. Prostě jen prostor. A co si do takový skříně mam asi dát ? možná tak sebe zavřít. Vešla bych se tam 3x. V pokoji nebyla židle ani stolek a docela mě to sralo, protože nechci aby když přijde někdo na návštěvu seděl na posteli. Nemam to moc v oblibě. Tak sem se zmínila...A pak jsem přidala ještě malý zrcadlo v koupelně a tak. Všechno jsem to během víkendu sešroubovala a musela sem dokonce použít kladivo :-D Myslim že nikdo doma nepochopil jak jsem byla schopná to dát dohromady, protože američani většinou zvládnou vyměnit možná tak žárovku ale tim to končí.




Kamarádky jsem tu už taky poznala. Šla jsem na kafe s různejma holkama s nějakejma sem si sedla s nějakejma míň. Nebudu to tu moc patlat. Nejvíc času trávím se švýcarkou Aline, která je hrozně fajn, rozumíme si a máme společný názory na život a svět. Jezdíme po výletech a občas se potkáme i v tejdnu na kus drbu. Škoda že odjíždí už v lednu. 

Hned u sousedů je holčina z Francie, je tu asi o 2 týdny dýl než já a já jsem pro ní byla první koho poznala. Nevýhodou je, že Laura neumí moc anglicky. Patlá slovíčka pátý přes devátý ale docela se zlepšuje. Její host rodina s ní mluví jen francouzsky, horší že její host dítě jí nerozumí ani prd a ona musí furt používat překladač.

Moc se mi ale líbí že se Laura nevzdává a chodí ven, nesedí doma a snaží se. Já se jí snažím podpořit. Hezky se oblíká a má vlastní youtube channel, ale jen o aupairování (ve fr) tak jsem jí řikala že tam má dát i svůj styl a třeba i vaření, protože ona pořád vaří a peče. Pořád mě zve na palačinky! Je nadšená když jí někam vyvezu, protože nemá auto. Takže se mnou prvně viděla Golden Gate. O víkendu jsme si daly fish and chips a tak. Moc bych si přála abych si s ní mohla povídat plynule :/

a teď pár fotek z prvních dní tady :
 cesta k majáku na útesu
 cestou přes zakázaný útesy... trochu sme se chtěly s Aline podivat blíž k vodě
 GG v noci a mlze
 Sausalito je takový rybářský městečko s nejlepšíma rybíma restauracema a taky je tam ferry do city... Tyhle srandy tam stavěl týpek s šikmejma očima a pak do toho řezal klackem a stejně to nespadlo...
 houpačka na hippie tree + Carl the fog v dálce :-D
 útes ... zakázanej vstup a my tam šly .. no co už
 maják
 maják a most k němu, bohužel zavřenej

výhled na bay


Žádné komentáře:

Okomentovat