pondělí 10. října 2016

hlášení z Cali

Předem se omlouvám, asi vám to příjde, že si tu jen stěžuju a nadávám jak je Cali na dvě věci a dneska to asi nebude o moc jinak. Ale nenadělam nic. Doma, doma pro mě je ve Virginii.

Moje láska k Virginii přerostla v takový stádium že sem si objednala tričko s Virginií :-D Taky se mi pěkně stejská po mym miminku Ashby a jejích rodičích, i když si píšeme každej tejden, proměníme fotky atd ... Stejně ... Taky se mi stejská po Pusíkovi a Sáře, i když bych je někdy naposílala do prd, Ivetce zacpala pusu a tak..Stejně se těšim až je uvidim, obejmu a budu je držet aspoň pět minut, posoplim jim trička a budem bulet dojetím. Uplně to vidim. Taky a to asi skoro nejvíc se mi stejská po tom okolí, po tý přátelský ulici, po našem Stárbaksu, po našich nákupních centrech, po velký Victorias Secret. .. No já vim, zdá se to malicherný, ale já jsem prostě dycky věděla kam jet a co tam dělat i když nebylo s kym. Takový místa jako je Gravelly poin tady člověk nenajde. Teda aspoň mi tak přijde. Jsou tu teda jiný hezký místa ale Washington je jenom jeden <3

No dost fňukání ...

A nebo vlastně .... A nebo ne ... O těch lidech co jsem tu poznala se bavit nebudeme... To je totiž úplná telenovela.

Předposlední víkend jsme se vydali na výlet na Glass beach a po historický cestě (route 1) podél pobřeží.  Cesta trvala něco kolem 4 hodin přes samý kopce, zatáčky, hrůza ..speed limit 40 ale stejně jedete 25 abyste se nevymleli nebo neskutáleli do příkopu. Počasí nám nepřálo, pršelo, můj první Californskej déšť.

Když jsme dojeli na místo určení, kupodivu na pobřeží bylo docela pěkně, aspoň nechcalo. Šli jsme s davem, nikde nic moc ...ale útesy pěkný, oceán taky, tak jsme pořídili pár fotek a šli šmajdat dál po pláži. Slezli jsme kostrbatou (zakázanou) cestou na malou pláž a našli jsme, všude oblázky ze skla, různý barvičky, průhledný, červený, modrý, zelený. Pár sem si jich odnesla na památku.

Pěkně nám vyhládlo, tak jsme se vrátili do městečka poblíž pláže a hledali nějakou restauraci. Vše bylo zavřený, nekecám, kaváren milion, ale žádná restaurace. Nakonec jsme našli jednu, na dveřích měla cedulku tripadvisoru, což by mělo věštit dobré jídlo. No, protože laura musí jíst gluten free, domluvili jsme se, že posdílíme 3 pizzy a vše obj.gluten free. To co nám přinesly, bylo tvrdý jako kámen, buď na tý pizze nebylo lautr nic, nebo tam bylo kilo česneku. Strašně jsme se nasmály když jsme si lámali zuby. Nikdo se nechystal to vrátit.... Prostě asi gluten free těsto no... Tak jsme si nějak usmysleli že tu drahou cenu (22dol za pizzu je fakt hard core este kdyz je hnusná) vykompenzujeme tim ze neco ukradneme:D Češi. Pardon. Takže jsme odešli se svíčkou a vidličkou. Dokonce jsme si zbytek té pizzy nechali zabalit.

Na přání jsem zastavila v McDonalds, kde si všichni dali McFlurry aby se dojedli. Cestou po Route 1 jsem dycky zastavila někde kde to vypadalo krásně. Pláže, mosty, majáky, na volno běhající koně, krávy, ovce, kozy. Malinký rybářský vesničky i vily a "paláce".









Cesta domu byla krásná, ale o hodinu delší než ta původní, Lauře se dělá v autě zle a ty zatáčky a brždění jí taky nepomohly, takže jsme se pak už modlila abysme byly doma aby mi nic neskočilo přes cestu. Sem tam liška, sem tam koloušek, sem tam kojot, skunk nebo mýval.. To nechceš. Hlavně skunka ne.



Žádné komentáře:

Okomentovat