pátek 11. listopadu 2016

obyčejnej den

Tak mě napadlo, že jsem vám nikdy neřekla jak vypadá můj obyčejnej den. Vlastně pořád vidíte jenom to pozlátko ale běžnou rutinu moc ne. Můj schedule je vesměs každej tejden skoro stejnej na vyjimky a dětem se měněj dle sezony aktivity/sporty/kroužky.

Tak zkusme třeba takový běžný pondělí
* budík mám nastavený mezi 6:30 - 6:45
* do kuchyně nastupuju v 7:00
* zkontroluju že jsou všechny děti vzhůru a chystají se do školy
* vyklízím myčku, chystám lunchbox, snídaně tu občas vařím i sobě a host mum
* dohlídnu aby měl malej ukoly, gizmo(náramek se kterym telefonuje), opalovací krém (californie),oběd, snack
* vypravím děti do školy, s holku jde HM na zastávku a kluci jezdí na kole
* poklidim kuchyň (utřu stůl, ostrůvek, sporák, lednici, troubu, umeju nádobí, vysaju drobky)
* posbírám prádlo a zapnu pračku, povlečení peru 1x týdně všem třem dětem
* ustelu 3 postele, porovnam bordel v pokojích
*obvykle mám hotovo kolem 8:15 ač mám schedule do 9 ... takže snídám, čumim do notebooku a po 40minutách dodělávám prádlo
* letim na nákup, při lepšim štěstí jen do jednoho obchodu

od 9 do 3 mám volno, buď mám extra job, gym, kafe s holkama, nudim se doma nebo obíhám errands (nákupy, něco kolem auta, balíky na poštu atd ...) občas když mam odpoledne frmol, udělam přes den ve svym volnu i večeři a večer se jen ohřeje

* ve 3 přichází nejmladší ze školy, hodí batoh do kouta a pelášíme na fotbal, to už ale musím mít nachystanou flašku s vodou a snack
* dítě vyhazuju na hřišti v 3:30 a letím vyzvednout nejstaršího do školy ve 4:20 a vezu ho na baseball
* vyhazuju ho na hřišti a letim domu odvíst holku a její kamarádky na fotbal, vyhazju je na hřišti v 5:20 protože máme zpoždění kuli trafficu
* valim vyzvednout kluka z baseballu, mezim se vraci nejmladsi z fotbalu
* skládám prádlo
* v 7 vyrážím vyzvednout holky na fotbal a rozvést je domů
* v 7:45-8 dle trafficu se vracíme domů, ohřívám večeři a padám do postele s notebookem - konečně padla

jo, 2-3x tejdně jsem v autě od 3 do skoro 8. To je pět hodin. I čůrání si musím plánovat.

Pak jsou i dny, kdy máme klídek, třeba úterý kdy odpoledne nemáme žádný aktivity mimo barák, chodí k nám učitel na piano a já můžu v klidu vařit večeři.

Tak zhruba pro představu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat