neděle 21. února 2016

Georgetown university + Havel's place

Protože v sobotu bylo krásně, jela jsem se podívat do mojí oblíbené části města Georgetown. Je u řeky na hranici DC a Virginie. Čtvrť je plná  zajímavých obchodů, restaurací. V ulicích potkáte hezky, moderně oblečené lidi.




Celá čtvrť je pro mě taková hodně britská. Nízké baráčky z červených cihel, něco jako high street, kousek od té hlavní ulice je kanál přes který vede několik můstků pro pěší a podél kanálu je malá cestička kde se můžete procházet. Kolem dokola lofty, staré továrny přestavěné na moderní byty. Uplněj Camden town.

Moje včerejší cesta ale měla trochu jinej význam. Protože jsem si na netu přečetla že zemřel Bořek Šípek a ve sloupku kde o něm psali bylo napsáno že udělal pro Havla na památku několik laviček a jsou rozmístěny různě po světě a jedna je DC, řekla jsem si že jí musím najít.

Ta Washingtonská je v areálu univerzity právě v Georgetownu. Chvíli mi trvalo než jsem ji našla protože je poměrně zastrčená ve vnitrobloku. Ale našla jsem jí.





Budova Georgetown university taky stojí za prohlídnutí i celý přilehlý areál. Musí být nádhera tady studovat. Tak už jen pár fotek:



Celkově jsem šmajdala kolem asi 3 hodiny než mi skončilo parkovný. Příští výprava do Georgetown bude na slavný Georgetown cupcake :)

Žádné komentáře:

Okomentovat