pátek 10. července 2015

Přesně sem čekala kdy to příjde

Že s někým chodím je fakt který asi víte.. Budeme mít výročí. Dostane hodinky od Festiny, ze spodní strany měl být vyrytý nápis "Láska znamená porazit čas" což si myslím že sedí ale hoši z Festiny mi zkazili plány, protože na spodní straně je logo jako kráva a nápis už neni kam dát, tak si ho asi napíšu na čelo..

Snad za to můžou i událostí posledních dní, ale teď je čas kdy se fakt milujem a kdy jsem s ním šťastná a vím, že je to ten pravej. Bylo mi naprosto jasný že tenhle stav přijde a bude se mi odjíždět ještě hůř.

Každopádně mi to pořád za to stojí. Mám ze sebe dobrej pocit že jsem se odhodlala a vše si vyřídila bez cizí pomoci od A až po Z.

Ps.ráno jsem se vzbudila dřív než bylo potřeba tak jsem nudou zabrousila na svůj profil CC a byla tam letenka. Londýn se nekoná :-( což mě sere a mrzí protože sem se chtěla na Bank /Shard, okurku a tak/ podivat ještě z aspoň z vrchu ale tak smolík, letím přes Brusel. Odlet v 6:40 ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat