středa 8. července 2015

Fandím vám všem

Opravdu, fandím všem kteří se nebojí snít. Pořád přemýšlím jaké to bude, jak to vydržím, jestli prodloužím, co budu dělat až se vrátím. A tak sním!

Chtěla bych být letuškou, to že bych cestovala po celém světě je pro mě na druhé koleji. Já prostě miluju ten ruch letiště, sledovat tabule odletů a příletů, korzující letušky. Ta atmosféra, ach..

Chtěla bych mít ale i krásnej domov, domeček, s fajn chlapem co o rodinu postará, zahrádku, pár koček a časem i děcko.

Chtěla bych vydělávat dost peněz (pozor ne hodně, ale dost), chtěla bych mít práci která mě bude bavit, kde to nebude rutina a kde budu úspěšná, které mě bude rozvíjet. Sním o práci pro Google, Microsoft, Samsung a popřípadě zpět k modrým které jsem věrná 7 let :-D

A tak si tak v hlavě sním, myšlenky se pletou jedna s druhou, o všem přemýšlím jako bych se už teď měla rozhodnou jestli se odstěhovat do Manámy nebo Dubaje  nebo jestli si vzít hypotéku a stavět domek.

Byly časy kdy jsem byla pesimista /toho prej nikdy nic nepřekvapí a když tak mile/, teď jsem realista ale snílek realista.

Já vám přeju krásné dny, protože teď já jsem opravdu šťastná.

Žádné komentáře:

Okomentovat