neděle 12. července 2015

Sněžka !

Na poslední firemní večeři jsem řekla že musíme udělat nějakou bájbáj párty a že můžem třeba na Sněžku na východ slunce. Šéf se toho hnedka chytnu, že teda jo, ať to zařídím a že jedem.

Můj kluk si usmyslel že tam se mnou musí dřív než tam půjdu s lidma z práce. Tak aby nebyl smutnej jsem na tajňáka zarezervovala pokoj v chatě v Peci pod Sněžkou. Minulou sobotu jsem mu to oznámila ať si nic neplánuje že jedeme na výlet a že platím já. V pátek sem si pobalila věci a v sobotu po práci se vyrazilo.

Ubytování bylo v chatě Betyna (500kč/os/noc s polopenzí, slušný, čistý - spokojenost). Po příjezdu jsme jen hodili věci na pokoj a šli se projít dolu do Pece. Koupili jsme lahev višňovky na zahřátí a nějaký pohledy.



Budíček byl ve 2 ráno, z chaty se odcházelo před půl 3. Hned za chatou nás čekala pěkně prudký stoupání, následně Obří důl kde to byla celkem pěkná procházka po rovince. Pak začlo stoupání. Povim vám že sem toho měla plný zuby zhruba v půlce cesty. Musela jsem zastavovat kazdejch deset metru abych chytla dech. /to je za to, ze sem nebyla měsíc běhat/. Po příchodu k Boudě pod Sněžkou sem si řikala že ted musíme zabrat nebo to nestihneme, 5 hodina a východ slunce se blížil rychlostí blesku. V poslední zatáčce mi došly síly tak sem se na to vysrala a vyfotila to o kousek níž. Na vrcholku jsme byli asi 10min po východu slunce, foukalo a my byli uplně mokrý a spocený. Naštěstí byla otevřená poštovna, tak jsme si dali svařák  :)


Cestu dolu sme si vybrali pres Růžovou horu kolem Děčínský boudy. Jenže ! Dementi jsme přehlídli odbočku a zašli jsme si 5km! navíc !

Poslední kopeček přes celou pec k chatě a rovnou na snídani. Celý šťastný sme se najedli, dali sprchu a jelo se domu. Cesta byla úmorná, došel nám plyn v klimatizaci / už před měsícem/ takže jsme jeli ve vedru. Fuj.

Nicméně super zážitek a všem doporučuju. Je to něco co se nevidí každý den. A nám vyšlo pěkně i počasí.


Žádné komentáře:

Okomentovat