neděle 6. prosince 2015

Amish country

V Čechách jsme na svý oblíbený TV stanici sledovala reality show Breaking Amish která byla o 3 holkách a 2 klucích který se rozhodli odejít od Amišský komunity a jeli zkusit štěstí do NY poznat anglickej život.

Tahle TV show pokračuje snad do dnes, bylo několik řad a mě to docela zaujalo. Když jsem si domluvila že budu bydlet ve VA, vůbec mi nedošlo jakej kousek budu mít Amish country a Pennsylvanii jako takovou. Je to co by kamenem dohodil  - pěkné 4 hodiny autem.

Tuhle sobotu jsme se rozhodly že nakoukneme na život Amišů a jesli jsme do Amish village. Už asi půlhodiny před příjezdem do cílové destinace jsme začaly potkávat kočáry s koňma, Amiše na koloběžkách atd. Jejich typický obydlí, farma, silo, krávy, koně, ovce, poníci. Nádherná příroda, krajina kolem. Počasí nám přálo.






Já osobně se tam chci z jara ještě vrátit a poznat a vidět víc, nehledě na to, že poblíž je moc pěkný muzeum vlaků a můžete jet starým parním vlakem.

Za mě, Amišové dnes žijou jako cca naše babičky/prababičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat