úterý 15. prosince 2015

Střípky našeho humoru v Americe

Protože se občas nudíme, přemýšlíme nad tím, nad čím nemáme občas dojdeme k dost šílenejm věcem, viz dnešní článek. Prosím neberte to tak, že máme uplně vypaštěno, jen prostě máme občas divnej humor nebo si nevzpomeneme na české slovíčko.
K: Jak se množej veverky ?
H: normalně.
K: Jsou těhotný ?
H: jo
K: a kolik maj v bříšku koťátek ? a už jsi viděla někdy těhotnou veverku ? víš co vygůglíme si to. Jé hele těhotná veverka - našla sem video na youtube !
Cestou do Amish Village v postarší hondě vydávající zvuky ala Boeing 737:
K: kdy zhruba vzlítnem ?
V Ikea:
H: tady je to uplně jako v Brně
debata nad nezodpovezenou otázkou:
K: já chci mít poslední slovo
H: dala jsi na výběr - měla jsi poslední slovo
K: ale s otazníkem, já chci mít poslední slovo s vykřičníkem
V autě - rádio nahlas:
H: ty vole, já neslyšim motor a nevim kdy mam zařadit
(máme automat)
V autě:
K: už jsi zkoušela tu černou masku na obličej na černý tečky ? Ona není smycovací, smycí, umejvací (nemůžu najít správný slovo v čj) ale sloupávací

Stalo se rituálem že každou neděli večer než se rozejdeme do svých domovů dáváme kafe ve Stárbaksu. Jenže každá máme oblíbenej jinou kavárnu protože v jedný je hezkej barista a v druhý(v tý mý) je vtipnej barista kterej ví že na moje soy frapucino nepatří šlehačka. Tak jsem jednou ustoupila a jeli jsme do Starbaks k Whole foods. Přijdem tam a já při pohledu na baristu kterej vypadal jak Hagrid z Harryho Pottera "Jako vážně ?" a Hana se otočí na podpatku a jedem do Stárbaksu k nám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat