středa 23. září 2015

Philadelphia !

Přiznám se, že už v ČR jsem měla jasno že jeden z prvních výletů bude právě do Philly. Brala jsem to tak že si z imaginárního seznamu odškrtnu pouze známé jméno a nic super mě tam nečeká.

Realita ale byla jiná ! Do Phily jsme se vydaly ve složení 5 českejch holek a jedný statečný z Německa. Přijely jsme někdy brzo ráno. Po asi půl hodině chození jsme narazily na Rockyho sochu a slavný schody kde trénoval. Takže jsme udělaly pár fotek a přemýšlely kam dál.

To, že některý lidi po příjezdu do novýho města kam jedou za zážitkama ihned hledaj stárbaks kafíčko nekomentuju. To že toužej po prvním kafíčku jít do deseti minut do dalšího stárbaksu nekomentuju už vůbec.

Vydaly jsme se do vězení kde měl celu i Al Capone. Bylo fajn a taky něco jinýho, navíc sme nemusely běhat za žádnym průvodcem ale měly jsme audio guide.
Dokonce jsme uvnitř potkaly američana kterej uměl lámaně česky což mě hodně po bavilo.

Celou dobu jsem toužila jít do Reading market, což byla tržnice kde prodávali různý dobroty a hlavně tradiční cheese steak. Což se nám nakonec podařilo. Bylo to moc dobrý. Stánek je hodnocen a doporučován Tripadvisorem a dokonce tady jedl pan prezident Obama.
Po Reading market mi už bylo šumák kam jdem protože já byla spokojená. Pro klid duše a jistotu napínavé cesty domů jsem si koupila brownie/cheesecake a ještě nějakou makronku red velvet s krémem. No napínavý to bylo až druhej den ráno, ale to se sem nehodí publikovat.

Udělaly jsme ještě zacházku k liberty bell a radnici o čemž vim kulový proč to tam je a proč se to tak jmenuje ale hlavně že to mam na fotce. 

Konečně se taky daly někde nakoupit pohledy. Jupí !

Cestou zpět na bus jsme ještě zatočily do China town, kde to začínalo žít protože se smívalo. Daly jsme si bubble tea <3 a ještě poupily nějaký píčoviny. China town ve Phily je mnohem hezčí než u nás v DC, hlavně ceny jsou teda fakt nízký na ameriku a vše vypadalo moooc dobře. Přístě pojedu do Phily uplně hladová protože tolik dobrýho jídla jsem v cely Americe neviděla za 6 tejdnů !

Ještě jsme rychle vyšláply Rockyho schody a kochaly se pohledem na mrakodrapy v downtown, možná že tam mi prvně došlo že jsem v Americe, 7tis km daleko od rodiny a kamarádů. A konečně jsem byla z něčeho v Americe nadšená.

Do Phily se musím určitě vrátit !
už jen proto, že půlka města byla kůli páteční návštěvě papeže zavřená, obestavěná a pod konstrukcí různejch podií, stánků, laviček a tak.

Tak čauky mňauky !

Žádné komentáře:

Okomentovat