úterý 29. září 2015

Six Flags + Cox farm

Protože jsem si původně myslela že se půjdu ještě na hodinku natáhnout a ono asi ne, když jsem si ráno dala kafe abych vůbec byla schopná udělat snídani tak mám čas napsat tenhle blog.

V pátek jsem slíbila nejmladší že odvezu jí a kamarádky na podzimní festival na farmě, navíc, veškerá zábava byla placená i pro mě, takže proč ne. Pozvala jsem ještě jednu au pair aby se k nám připojila. Cesta trvala 40min po dálnici tak jsem se aspoň projela pořádně.

Farma byla boží, škoda že chcalo, ale možná to ještě umocnilo ten zážitek. za 25dollarů jsme měli 3 hlavní atrakce. Mnohem víc je toho tam ve dne ale to nefungujou tyhle strašidelný věci na který jsme vyrazili my.

První byl strašidelnej les. Jako, uplně strašidelný to nebylo, ale lekla jsem se několikrát. Všude po vás něco šahalo, něco na vás foukalo, baflo, občas cestu přeběhl magor s motorovou pilou a tak..

Další sranda byla jízda na valníku za traktorem, kde jsme seděli na slámě a projížděli lesem a zombie landem.. To nebylo moc strašidelný, kolem valníku běhali různý potvory a šahali dovnitř na děti.

Poslední bylo bludiště v kukuřičném poli. Sem tam byl v poli domeček, maringotka nebo jiný stavení kde jste museli překonat nějakou překážku nebo tam zase byly nějaký strašidla. Tam jsem se bála pěkně, kor když jsem potkala Samaru z kruhu nebo klauna s motorovkou, popřípadě přerostlý mimino s motorovkou.

Bohužel žádný video ani fotky nemám, byla tma a nesmělo se fotit ani natáčet. Každopádně na youtube něco najdete když zadáte Cox farm.

Druhý den jsme jely do Six Flags parku kam řídila Adélka, je to jen hodinku od nás a je to zábavní park plnej kolotočů a aktrakcí. Já tohle moc nemusim, jednou se mi na sedlecký pouti u nás doma udělalo tak zle že jsem asi 10let nešla ani na řetízák až vloni na Oktober festu v Mnichově jsem pod vlivem pár tupláků šla na kolotoče a zle mi nebylo, tak jsem si říkala že to zkusím.

Lístek stál asi 40dolarů. Zkusila jsem několik horskejch drah, vodní atrakci a pak takovou velkou houpačku. Na tý houpačce o nic nešlo, jen sranda. Ale lidi co tam seděli u nás řvali jak když jsou na nějaký šílený atrakci. S Adél jsme tam měly dobrý hlášky. "Proč tak řvou?" já: "nevim, asi maj orgasmus".







Jako zážitek z pravý Ameriky to určitě doporučuju. Mě se to moc líbilo. Nejhorší byla ta dřevěná dráha na poslední fotce. Nebyla ani rychlá ani strašidelná, ale byla tak nepohodlná a rozhrkaná že mě krční páteř bolí ještě teď. V jedný horský dráze jsme jely na stojáka a to byla dobrá sranda. Další byla zase v leže hlavou napřed, tam jsem teda nešla :D






Žádné komentáře:

Okomentovat