úterý 1. září 2015

Takový ty chvilky...

Tak jsem tu  14 dní.. Vůbec mi furt jako nejede že sem jako v Americe, prostě si tu jezdim, chodim, žiju a tak ..

Už jsem se trochu aklimatizovala v rodině a rozmluvila. V podstatě v pondělí /včera/ byl první pracovní den kdy jsme měla na krku obě holky. Měl to bejt pěknej den, kdy ráno malá byla fuč a když se vrátila sem starší vezla na skok do školy. Až se vrátí že jdem na koupák, je vedro.

No jo, jenže to by mladší madam nesmělo trvat rok uklidit si mrdník v pokoji. Pokud vám někdy vaše maminka řikala že máte v pokoji bordel, pravděpodobně to bordel nebyl, pokud jste neviděli to co viděla já. Tam nebylo kde šlápnout, normálně podestýlka hraček, oblečení, odpadků, výstřižků, nití, klubíček a všeho dalšího. Takže když starší přišla řekla jsem že nikam nejdem že si musí obě uklidit pokoj.

Pak ale začlo bejt zle. Starší zjistila že jí někdo /mladší/ sežral čokoládu. Starší je na sladkosti háklivá. V baráku normálně sladkosti nejsou, jen to co jsem dovezla já. Takže madam na sebe začaly ječet jak Viktorky na splavu, mrskaly po sobě věci.. Who cares..sem zrovna uklizela nádobí... Pak sem je šla zkontrolovat jak jako vypadá ten pokoj. Světe div se, vypadal hůř než před tim, protože po tý jejich válce tam byla jako bonus rozházená čokoláda a drobky z muffinů. Ještě si to našlapaly do koupelny do bílýho koberce.

Takže dostaly čoud že nikam nejdem dokud to neukliděj. Holky mezi sebou měli tichou domácnost a mladší se zamkla v koupelně. Tvrdila mi, že tam uklízí. No, moc to nevypadá.

Ani by mě tak nesralo že se hádaj, řekla sem jim že se s nima nebudu rozčilovat kdo komu co vzal ale že u večeře bude klid a o čokoládě nechci slyšet.

Pak sem se zeptala kdo uklidí tu čokoládu v koupelně, každá to svedla na tu druhou že to udělala. Řikam ok, KOMPROMIS, uděláme to společně. Mladší zavelela že ani omylem. Tak sem řekla že aspon uklidí nadobí od večeře do myčky a já to se starší půjdu uklidit. Kdepak, namítla ze naše nadobi rozhodně uklízet nebude. Tak sem jí řekla že je to teda fakt dřina vzít tři talíře a skleničky a šla sem nahoru uklidit tu koupelnu se starší.

Madam si začla připravovat na truc nějakej dezert ale že starší nedá. Řikam okej holka jak chces. Dostaly čoud hned jak přišla máma. Čokolády zabavený a je klid.

Takže jestli chcete bejt aupair, připravte si nervy. Sice jsou někdy fakt zlatý ale ta puberta, ta s nima teda mlátí, speciálně s tou malou.

Pak jsou ale ty chvilky kdy si řikáte že to je přesně to proč jste tady...

V sobotu jsem se vrátila z výletu a rodina zrovna měla návštěvu. Pozvali mě ke stolu /což v jinejch rodinách neni pravidlem brát ap ke stolu/, že prej maj hodně jídla a že pokecáme. Všechny zajímalo odkud jsem, jak se mi líbí, chválili angličtinu /uff/ a strašně je zajímaly český divný písmenka /háčky, čárky/ a taky chtěli jazykolam :-D takže třista třicet tři stříbrných stříkaček .... No tleskali :D

Jinak přes víkend jsem byla v DC a na nákupech. Prej že je Amerika levná na hadry, no nevim, z toho AP platu jsem tu žádnou hitparádu neshledala..

Uvidíme jak se podaří na labour day, jestli dostanu volno.


Žádné komentáře:

Okomentovat