středa 16. září 2015

Tak jde čas..

Koukám že jsem se zas dýl nedokopala ke psaní .. No, měla bych vám spíš psát anglicky abych aspon praktikovala easy english ...

V sobotu bylo hnusně ! Tak jsme jely do Dc do muze Air and space. Vstupné zdarma proč ne. Bylo to docela zajímavý ač tyhle zařízení nemám ráda a nebaví mě to. Ale v zimě se to bude hodit.
Po muzeu jsme si usmyslely jík ke kapitolu páč tam ani jedna z nás nebyla. Nicméně opět začlo chcát. Tak sme šly kempovat na zastávku a schovat se před deštěm. Aspoň jsme si daly sváču. Když konečně přestalo pršet šly jsme do China town. Což bylo super, páč všude všechno je psáno čínským písmem i třeba Starbucks :-D Měly jsme hlad takže sme zahučeli do první solidně vypadající restaurace. U vchodu nás vítali s úsměvem, ukláněli se, služebníček hadr. Sedly jsme si, nalili nám čaj (dobrej, jasmínovej) a vodu. Po objednání toho nejlevnějšího co měli na jídelním lístku (za mě polívka s nudlema a prasečím masem) 8dolarů. Servírka nám vše mrskala na psům, byla kyselá a protivná :-D No holka taky nedostala žádný dýško..Každopádně jídlo dobrý, porce obří nedalo se to sníst. Pokračovala klasika, tjmax a tak...

V neděli sme se chystaly na hike, konečně jsme mohly, protože jsme měli nakoupenou veškerou výbavu a hlavně batohy. Bylo pěkne, ani ne dusno a vedro co tu panovalo celej měsíc od příjezdu. Jeli jsme do Great Falls park, což je ode mě asi 8 mil rovně furt ... Parkovný 10dolarů, což se dalo ... udělaly jsem pár selfíček u vodopádů a vydaly se dál podél vody. Potkaly jsme asi 3 hady, jeden byl fakt obří ! Černej.

Mě překvapilo že ta voda je tam pěkná, čistá a hlavně ! všude mušle ůrznejch velikostí a tvarů...Bych nebyla Čech abych nějakou neukradla že jo ... Byla to fajn změna proti těm nakupovacím mániím.

Postřehů mam X ale musim si to psát páč to zapomínám..

Sere mě, jak každej (kdo má co nejmíň mluvit) řeší uprchlíky..ale to by bylo na dlouhej novej blog ..

a důvod k oslavě: JSEM TU MĚSÍC ! a vás tu bylo 700 :) Tak jsem ráda že to někdo čte

Můžu říct, že jsem tu ráda, cítím se vítaná, součást rodiny a rodiče jsou moc fajn. Vycházejí mi vstříc jak jen to jde. Jsem ráda že sem tentokrát nedala na první dojem podle ksichtu a dala s mámou tenkrát telefonát. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat