neděle 8. listopadu 2015

Halloween víkend

Celej tejden před tímhle víkendem byl napínavej a náročnej. Ve čtvrtek mi zdechlo auto. Že to byla asi moje chyba se nikomu řikat nebudu, ale co že jo. Mechanik řekl že auto je staré a unavené a že potřebuje odpočinek. Tak jsme ho nechali na parkovišti a jeli jsme dom s tátou kterej nás vyzvednul po půl hodině čekání i když parking byl 5 min od baráku. Za dvě hodiny se auto probralo a mohly jsme ho vyzvednout. Ted vesele jezdí.

K tomu se váže ještě jedna super historka. Ten čvrtek byl díky tomu autu uplně v prdeli, nestíhala jsem uvařit večeři, odvíst holku nic... Navíc ukoly do školy, tak sem to nějak namastila a v pondělí odevzdala. /co jsem dělala v pá, so, ne ze sem si to nezkontrolovala vám moc nepovim ale byla sem busy/. Učitelka nám v ut vrací ukoly a řiká, čí je tenhle nepodepsanej. /komplet rudej papír kolik toho bylo špatně/. Říkám můj. A ona: ne ten není tvůj, ten nemůže bejt tvůj. A já: jo jo to je moje písmo :-D No ani učitelka nevěřila že můžu něco tak poprasit, protože platim za šprtnu třídy levelu 6.
Každopádně ukol jsem předělala a ve středu sem ho měla opravenej bez chybičky. So ?!

V pátek jsme šly s holkama na párty. Všechny to na poslední chvíli odřekly, takže sem ukecala Hanku ať jde se mnou a s Irynou. Šly jsme za kočičky a Irča za ďáblici, či co :) slušelo nám to !
Párty dobrá, samý vochomejtla kolem, pít by se dalo zadarmo, furt někdo zval, nicméně, řídim, tak nic že jo. Vrátily jsme se vzorně kolem půl druhé.


Americké slečny na party, to je debata na dlouho. Ale jít na party v kalhotkách a korzetu, nebo podprsence no nevim no, možná někdy jindy.. V šatech pod zadek stejně patříte k těm víc oblečeným v klubu.

V sobotu od rána bylo hovno co dělat, doma nechtěli s ničim moc pomoc tak sem se rozhejbala jet do Tysons tak nějak počumět. Omylem sem si koupila drahý leginy k masce..no tak sem si je vzala s cedulkou a zejtra je jdu vrátit. Přece si nenecham legíny za dvacku že jo ?

Daly jsme kafíčko ve Stárbaksu a daly si rozchod domu s tim že v 6 sraz u nás a v 7 jdem koledovat s dětma. Emily říkala že prej se mám připravit na běh :-D

Párty byla v plném proudu, doma se nedalo ani projít. Všude spousta jídla a pití. Mňam !


V 7 jsme vyrazily koledovat, co že mi 26, taky jsem si vyžumrala sladkosti ! Skoro celou tašku. Škoda že vše čokoládový, těšila sem se na ovocný bonbíčka. Ale tak, nepohrdnu ničim ...

S holkama sme si přežraly pupky, jablka s karamelem, šunka, ovoce, zelenina, dip, kuřecí nugety, muffiny, cola, víno, sprajt .. Bylo to fajn. Emily jela na koledu ještě do sousedství její kamarádky a přitáhla plnou igelitku sladkostí. Dokonce si je zvážila :-D

Halloween je sice komereční svátek, je to trochu divný chodit žumrat o sladký, ale mě se líbí ta kreativita v těch kostýmech. Všichni u nás měli kostým. Vesměs promyšlený do detailu ne jen něco vzatýho doma. James bond měl sklenku na Martiny, kapesní hodinky a perfektně sednoucí oblek.


Žádné komentáře:

Okomentovat