úterý 10. listopadu 2015

Přátelé

Tak tu teď sedím a místo toho abych se učila na mid-term test do školy kondicionály kterejm prd rozumím tak přemýšlím.. A to o vás přátelé.

Věděla jsem že když odjedu tak z té hrstky kamarádek zbyde jen opravdu maličko pokud vůbec něco ale taky mi bylo jasný že spoustu kamarádek tu poznám.

Už v ČR mi bylo jasný že mám kamarádky který se ohlásej a napíšou jen když mají trable, nemají komu hučet do hlavy, popřípadě potřebují objednat něco někde, sehnat za nákup a podobně.
Přesně tihle lidi mi buď vůbec nenapíšou, nevzpomenou si nic. Maximálně pošlou dotaz jestli jim nepošlu iphone 6s bez krabičky na dobírku. Bodejť.

Naopak mě mile překvapilo že lidi, který sem nebrala jako uplně nejvetší přátele mi píšou celkem pravidelně a zajímá je co je nového a mě zajímá co je nového u nich.

Tady u nás, sem si celkem rychle našla přátele. Nicméně i tak časem poznáte jestli se s tim člověkem chcete stýkat nebo jestli si uplně nesedíte. I takový lidi bylo potřeba trochu odfiltrovat. Protože aby mi někdo do hlavy hučel jak je svět nespravedlivej, špatnej a vše je negativní na to nemám a upřímně, přesně proto jsem sem nejela. Já si to užívám, každý den, celý den. Jo, jsou dny na prd, kdy jsou holky protivný, kdy si řikam že na mě host máma hodila ksicht (což je většinou jen moje paranoia) ale nestalo se mi tady nic vysloveně negativního, špatnýho, nespravedlivýho. Všechno je to o tom, jaký si to uděláš, takový to máš.

Já sem moc vděčná že jsem v okolí objevila dva lidi, který mám moc ráda a doufám že i když nás v budoucnu bude dělit spousta km/milí že se budeme přátelit i dál.

Už teď vám můžu říct že mě Amerika změnila jako člověk, trochu mi upravila pohled na svět, život a výchovu dětí a celkově na životní styl. Sice mi ještě neujasnila co chci dělat v příštích pár letech, ale určitě mi ujasnila co chci jednou až ...


Tak a teď jdu šprtat ty frázový slovesa a kondicionály ...


Žádné komentáře:

Okomentovat