sobota 14. listopadu 2015

Pray for France

Nedá mi to.
Ale musím to komentovat. Vy jestli mě sledujete/máte v přátelích/znáte mě asi víte, že na toto mám asi jinej názor než většina lidí. A bohužel ani dneska si neodpustím komentář. Kdo nechce, ať nechá bejt a nečte. Nikomu to necpu. Co člověk to názor a každej si to musí přebrat sám.

To co se včera stalo v Paříži není fér, nikdo z těch lidí si to nezasloužil. Celá válka kterou rozpoutává ISIS není fér.

Každopádně, myslíte že tím něco změníte když si upravíte profilovou fotku na FB do francouzské trikolory ? Když si změníte úvodní fotku na #PrayforParis ? 

a)První co mě napadne, kolik z vás se to dotklo osobně, kdo znáte někoho ve Francii/Paříži ?
b)Pokud vám a) přijde jako stupidní, pak mi řekněte kdo z vás je věřící a šel se do kostela za tu Paříž pomodlit ? Kdo z vás zapálil svíčku a minutu v tichosti stál a přemýšlel o tom ?
c)Opravdu útoky ve Francii hodláte spojovat s emigranty ?
d)Děnně se na světě stává x tragedií, padají letadle, vybuchují bomby, v Africe hladoví děti, a co takovej Tibet ? 

Tím že si měníte ty fotky a posloucháte denně zprávy na TV Nova šíříte paniku a podle mého skromného názoru je to přesně to, o co ISIS jde. Chtějí nás zastrašit, nás obyčejné lidi. My potom bude žít ve strachu z toho že naše vláda/EU/USA a celej svět selže v boji proti nim a oni vyhrajou.

Ano, je to hrůza, tragedie, neštěstí. Ale ve světě se děje tolik hrůzy, nespravedlnosti. A kdo z vás vstal a udělal něco proto aby změnil osud aspoň jednoho člověka a zvířete, když začneme od minima co z vás každej může udělat bez nějakejch velkejch prostředků, kdo z vás hodil bezdomovci pár drobnejch do kelímku ? Kdo z vás přispěl na nějakou sbírku nebo nadaci (přímo té dané organizaci, ne nějakejm loudilům na ulici), kdo z vás zajel do útulku a dovezl tam krmení, pelechy a misky pro zvířata ? A v neposlední řadě, kdo z vás šel volit ? 

Každej kromě indiánů (apod.) je tady v Americe přistěhovalec, spoustu lidí sem emigrovalo z Evropy v době války. Představte si, že v Evropě propukne válka, zůstanete sedět doma ? A budete se modlit popř."modlit"?

Pochybuju. Všichni si sbalíte jeden batůžek nejnutnějších věcí a pokusíte se emigrovat jinam, kde si myslíte že bude moci důstojně žít.

Než si změníte fotku na facebooku prosím udělejte jednu věc,  zastavte se a zamyslete se. Čemu pomůžete a co vy konkrétně děláte pro lepší svět, když už chcete něco/někoho kritizovat.

To, že vám okomentuju status na facebooku s tím že mám jiný názor, kterej následně smažete a mě si zablokujute abych neviděla vaše příspěvky mi jen říká že nejste schopni ustát jiný názor natož pak kritiku nebo taky realitu.

Naprosto souhlasím s tím že terorismus nemá víru. Neodsuzuju žádné vyznání. Nikdy jsem nečetla Korán ani Bibli. Já nevěřím v Boha. Proto se za Francii ani Paříž nemodlím. Každopádně s lidmi, kteří tam někoho ztratili soucítím a je mi líto že se něco takového stalo.

Přála bych si, aby na světě byl MÍR a aby všechny živé bytosti v míru žili a měli svobodnou volbu jak a kde žít. 

1 komentář: