pondělí 27. června 2016

7weeks to go

Tenhle pátek jsem si uvědomila že už je to jenom 7 tejdnů a pojedu domů. Rok neuvěřitelně utekl a já si uvědomuju jak mi bude DC chybět ač sem tvrdila celej rok, že downtown nemam ráda.

Sobotu jsem trávila s kolumbijkou Sárou, která je moje oblíbená, máme spolu x tajemství, co nikomu jinýmu neřikáme a je to dycky sranda když si sdělujem nějaký nový :-D

Vyrazily jsme ještě před obědem do DC k Jefferson memorial kde je takovej rybníček a dají se tam půjčit šlapadla. Takže jsme si vyrazily zašlapat. Najít volný parkoviště bylo skoro nadliskej ukon, nakonec sme zaparkovaly na kokoty na místě kde se stát vůbec nemá ale co, riskly sme to, na ty dvě hodiny ...

Šlapadlo byla dost velká sranda a nohy nás pěkně bolely. Vtipně sem si opálila kraŤasy takže teď vypadam jak mentál, spálila sem si ramena a trochu si připekla stehna. Bylo krásně tak sme po vrácení šlapadla šly ještě na procházku kolem dokola a pak sme vyrazily do centra najít salátovej bar CAVA kde jsem ještě nebyla. Bylo to strašňě mňam. Ale to předbíhám. Zase sme zaparkovaly na prasáka, před zraky policajta a běžely bez zaplacení parkovnýho pro to jídlo. Za 10min sme byly zpátky a naštěstí nic. Uff. Jídlo jsme vzaly sebou a jely kousek dál k letišti na louku "Gravelly point" kde jsme se usadily do trávy a pozorovaly letadla jak přistávaj a vzlítaj. Pecka.

Ve 4 sem měla AP meeting kam sem slíbila jít. No, moje Lcc přišla o 20min pozdějc, takže jsem se s ní jen pozdravila a jela domu.

Večer jsem měla bejbáč s knedlíčkem. Strašně vyrostla. Pořád zkouší chodit, krásně leze a furt něco mele. Prdelka malá. Nevim co se stalo, jestli v day care, nebo po tom, co spadla a rozbila si hlavu, ale vůbec nechce usínat sama. Dřív sem jí dala do postýlky, zapnula sound machine a sama usnula do 5 minut. Teď to tak vůbec není, bulí jakmile vidí že se člověk hne o krok od postýlky a musim jí uspávat jako dřív. Takže když se překulila na bok, začala sem jí hladit po zádech a za 15min byla tuhá.

Já sem v obyváku taky vytuhla. Dávaly hovno. Jako dycky. Já vůbec na tv nekoukam.Snědla jsme si svůj organic burger a hranolky a pokračovala v nic nedělání.  Bylo 9 tak sem se zvedla a poklidila hračky a čekala až dorazí rodiče. Ty přišli navátý a ještě si pozvaly hosty :-D No musela to bejt asi pěkná párty.

Už na bejbáči mě rozbolela hlava a cestou domu to bylo jeste horší. Šňupla sem si dva prášky a snažila se spát. Probudila sem se v půl 5 ráno a se spánkem bylo konec.

Tak sem se šla pomalu chystat a poklidit pokoj protože sem tu měla pěknej mrdník. V plánu bylo kolem 9 vyrazit do parku Great Falls kde jsme dělaly bbq a takovou malou rozlučku pro němku Julii ktera bydlela o ulici dál. V út už vyráží na travel month.

Ráno když holky přijely jsme skočily do Starbucks na kafe a tam potkaly ještě jednu němku co s náma měla jít do Great Falls, ani nezabučela. Ale to jen potvrzuje můj názor na holky z týhle země. Do Great Falls sme dojely pozdě a němky ještě o hodinu dýl. Krávy. ... Nesnášim když je někdo pozdě. Desetkrát jsem se jich ptala kdo chce dávat neco na grill ze koupim uhlí a ze se složíme. Nikdo se nevyjádřil, takže sem koupila malej pytlík a ty trubky si donesly kukuřici (na vaření) a myslely si ze si to ogrilujou. za a) na to byl pořádnej žár b) měly si to aspoň předvařit .. naprosto se neangažovaly a ani se snáma nebavily. No co, já mam splněno, s Juli sem se rozloučila a tim  pro mě německá etapa končí. Julča přinesla ukázat její scrapbook a bylo to moc hezký. Dělam si něco podobnýho ale bez fotek. Spíš jen lístky, vstupenky a mapy... Jednou to bude pěkná vzpomínka snad.

Po grilování smě šly k nám domů se převlíknout a s Ivet sme jely na paddle board do Georgetownu <3 Od letoška trochu zdražily ale co že jo .. Takže sme dopádlovaly na ostrov a zpátky a bylo to fajn. Bylo moc hezky. Následně sem se ivet převlíkla z plavek v autě a zapomněla tam mokrej spodek, haha :-D  Doufam že ráno vezla děti někam :-D

Jinak začal první prázdninovej tejden. Tim pádem mam děti na krku a nebo řídim jak kokot celej den. Ráno sem šla nahoru radši dřív abych prodiskutovala víc..V neděli sem viděla jen hodiny od kdy do kdy makam což se od školního roku moc nezměnilo, ale nevěděla sem kam a v kolik a co tam.

Takže ráno vypravit mojí malou, sbalit jí oběd, nabrat kamarádku a odvíst je na testy z plavání. Do downtown. Pecka traffic takhle v 8 ráno. Vyzvednout je v georgetownu ve 2:30, pecka traffic a moje oblíbená křižovatka. Jestli sem jela v protisměru nebo na červenou nevim ale projela jsem a pak samo, nebylo kde zaparkovat ale nevadí že jo. Cesta domu už byla v pohodě. Jakmile přejedete most a jste vlastně už ve VA jste v pohodě. Maximálně vás může dosrat 66 ale já to brala po GW memorial parkway a ta dcl jela.

Starší dítě mám taky na kempu ale ta tam naštěstí spí. Takže mam tenhle tejden o jednu zábavu míň.




Žádné komentáře:

Okomentovat