sobota 4. června 2016

Loučení

Někomu jeblo a můj blog si včera přečetlo 61 lidí, asi sem napsala něco zajímavýho.. Ale to jen tak na okraj, kulturní vložka.

Tak tenhle týden, v úterý, po Memoril Day to začalo. Loučení. Po půl roce, každodenního vídání jsem se rozloučila s rodinou kde jsem se starala o nejúžasnější miminko. Jeho maminka se mi stala kamarádkou a její manžel člověkem, kterej pomůže když jste v bryndě. /je ve slově brynda fakt tvrdý y ? /

Slzy sem měla na krajíčku už tejden předem. I ráno když sem tam jela naposledy.

Ráno jsme vyrazily s M. i mimčem na snídani do Pancake house. Malou sem pustila z ruky jenom na dobu nezbytně nutnou a celej den sem jí ňuchňala. Než M. odjela do práce dala mi bedýnku dárků, trička, svíčku, přání, gift kartu do Trader Joe's (protože jí dycky sežeru brambůrky, sušenky a mandle v čokoládě), sušenky a mandle již zmíněné a hlavně sem dostala rámeček s fotkou s A. <3

Já jsem jim taky něco donesla. Pro moje mimi jsem donesla hračku připomínající mobil/ovladač. Taková sova se spoustou čudliků, no moc se netvářila, asi bych měla příště donýst reálněj ovladač a skákala by metr vysoko. Pro M. sem koupila náramek Alex and Ani, což byl oříšek, protože jich má asi 15 a nevěděla sem kterej má. Mírně sem překročila burget kterej sem si stanovila, ale když jde o dárky, nejde o peníze ale o radost kterou udělaj. Pak jsem nechala udělat kalendář z fotek co jsem vyfotila. A že A.umí udělat super ksichtíky. Přání jsem udělala z koláže fotek a ve Walgreens to za pár šupů vytiskly. Dovnitř sem dala voucher na večerní bejbáč for free ať si můžou vyrazit na rande. Zaslouží si to.

Naprosto mě dojalo, že oba buleli a C.dokonce víc než já. Já pro změnu bulim teď když to píšu a vzpomínám. Je strašně hezký, že mi řekli a několikrát zopakovali, že když budu cokoliv potřebovat že jsou tu pro mě a nechtějí ztratit kontakt. Berou mě jako součást rodiny a jsem za to moc ráda, protože oni jsou tak trochu mojí americkou rodinou. Nikdy bych nečekala že v bláznivý Americe potkam takhle zlatý lidi a nejhodnější a nejkrásnější miminko na světě. (kdo mě zná a tohle čte, si musí myslet že sem se tu uhodila do hlavy a ne do lokte, protože já děti naprosto nesnášim)

V tejdnu mi přišel trochu zpožděně ten kalendář, moje Emča byla zrovna u kámošky co bydlí kousek tak jsem textla M. jeslti jsou doma že se stavíme. Em je naprosto nadšená z miminek a z A.byla uplně hotová už z fotek. Tak sem byla ráda že jela se mnou a ufňukávalo se znova.

Za tuhle skvělou rodinu jsou straštně šťastná a cítím se blessed že jsem měla možnost je poznat. Těšim se až A.uvidim chodit a běhat a růst !

V sobotu proběhla bye bye snídaně s Betty. To je taková divoška z Prahy o který bych si nikdy nemyslela že budeme kamarádky. A ono fakt jo.  Trochu sem si ufňukla, protože i na Betty bylo vidět že je dojatá.

Pro holky jsem měla pro každou dárek (takový cestovatelský hodinky) a pro Betty takový cajky od Roxy (ponožky, podkolenky, žabky), pak taky fotku v rámečku s nápisem friends, svíčku ty ona ráda a přání. Ješte sem znetvořila svoji narozeninovou korunku a přetvořila ji na nápis: HEY ! I'M MOVING TO CALIFORNIA!  a ozdobila samolepkama.



Alžbětka si před snídaní decentně ublinkla u auta, protože trochu slavila noc před svůj odjezd. No nevadí jedeme dál že. Tak sme si objednaly dvoje palačinky, vajíčka, párečky, hashbrown, kafíčko, džus. Celej den sem neměla hlad !!!

Naposledy sme si zamávaly a jede se dál.


Žádné komentáře:

Okomentovat