středa 31. srpna 2016

Au Pair

Tak mě dneska napadlo ... a zase tu myšlenku vypustim sem

Bejt AP vlastně neni vůbec lehký. Já na to uplně zapomněla protože jsem měla svoji rutinu, svůj komfort, svoje pohodlí. Po pár měsících někdy i tejdnech se prostě zaběhnete a jedete si to svoje a málo co a málo kdy vás vykolejí. Přesně proto jsem se před pár měsíci rozhodla změnit rodinu pro svůj druhý rok. I když je to krok riskantní a napohodlnej, pořád je to vlastně takový malý dobrodružství.

Já si vůbec neuvědomovala co to bude vlastně znamenat. Ono si možná myslíte (špatně), že bejt au pair a změnit rodinu je jako jít do nový práce. Jenže, vy z tý práce odejdete. Domů. K rodině/manželovi/příteli nebo tam aspoň bude čekat kočka/pes minimálně tichej byt/dům whatever.

My AP si tak maximálně zabouchneme dveře do pokoje. Mnohdy sdílíme koupelnu s dětma nebo s celou rodinou protože holt každej neni tak bohatej aby měl 5 koupelen (pardon, máme 5 ložnic a 5 koupelen). Ležíme v cizí posteli, posloucháme kroky nad náma nebo zvuky z vedlejšího playroomu. Ráno nás budí řev dětí. Soukromí se vám zkrouhne o xy %. Tak nějak z pocitu nebo na přání vaší host rodiny hlásíte každej svůj krok nebo se ptáte na auto. Ne vždycky, ale prostě ...

Neřikám, vybrala jsem si. A můžu s čistým svědomím říct nelituju. Nelituju ani toho že jsem vyjela ven takhle "stará". Mam totiž dost zkušeností, nebojím se mluvit o něco si říct, prokouknu falešný lidi a taky můžu legálně pít alkohol. Haha.

NIKDO NEŘIKAL ŽE TO BUDE JEDNODUCHÝ.

Všichni vlastně vidíte jenom moje usměvavý fotky na IG/FB, exotický země, velký města, místa z filmů a řikáte si, ty jo ta se má. Jenže já jsem tu placená ještě hůř než uklizečka z Mexika. Bereme 195,75dol na týden. Pro mě aktuálně, dostat se do města busem/autem vyjde minimálně na 20dolarů + nějakej ten oběd 10-15, lístek někam ? 20-100 i víc ...záleží jakou srandu chcete. Veškerá zábava a všechno je těžce vydřený, kor když tu legálně nemůžete mít žádnou brigádu. Šetříte jak hovado a i kafe ze Starbucks za 5 dollar je pro vás luxus.

Nestěžuju si. Opakuju zas a znova. Jen vám chci nastínit jak to vidim.

Žádné komentáře:

Okomentovat