čtvrtek 4. srpna 2016

Vyškrabuju zbytky

Čas utíká jako voda a za týden už budu pomalu vařit poslední večeři pro děti. A výborně, jen o tom píšu, už mi lezou slzy do očí.

Mám skoro sbaleno. Jenom dárky teda. Je toho kufr. Kam se sbalim já nevim. Asi že carry on.

Poslední víkend je přede mnou. Mám střevní chřipku, skoro tejden. Nebo něco na ten způsob. K doktorovi nejdu. Takže držím výbornou dietu. Cola po lžičkách, suchá těstoviny a cheerios, taky suchý, ty nesladký, bez chuti a zápachu. No, kdybych aspoň zhubla !

Někomu je holt přednější lovení pokemonů než bejt se mnou, i když ví, že tu za pár dní už nebudu.

Divno lidi jsou všude.

Na poslední tejden mam brigádu, zalejvat kytky a hrát si s kočkou. Za 6 dní, 60dollarů. Lepší než drátem ...

Pořád nemám letenku do SFO, holt agentura si dává na čas. Asi taky čekaj jesi dostanu víza nebo co ... Vtipný na tom je, že mě uháněj HONEM HONEM zaplať pojištění protože jinak umřeš, ale neboj nepřejeme ti nic špatnýho.

Maník v bance mi mění peníze, bere si mojí kartu, říká si o ní dvakrát. Divný. Jen vylezu z banky, pípá mi mobil že mam žádost o přátelství na FB. Hádejte, jo, ten zaprcatělej ind z banky, na profilovce mimino a manželku.

Mám novou banku. A novou kartu, s americkou vlajkou. V sobotu mi volá maník z banky, jak se mi můj účet líbí. No ještě nevim, nemam na něm ani dollar.

Nudím se. Spím.

Zhubla jsem, ale furt sem tlustá.

V nejlepší den se mi rozbilo auto. Do DC vyzvednout Kamču ještě dojelo ale cestou na letiště dělalo divný zvuky. V koloně o 5 pruzích, ve chvíli mé snahy zařadit se ke správnému výjezdu se seklo že pojedeme dál a prostě brzdit nebude, zastavit se podařilo ale přeřadit už ne. Chcípla jsem motor ... Naskočil ale pokračoval ve zrychlování. Na silnici si z 35mph zrychlilo na 45mph behem pár vteřin. Kobra 11. Zastavuju parkuju, čucham jesi to nesmrdí. Ok, servisák řikal že minule že je to auto unaveny, tak mu dame rest. Po hodině na sluníčku a následném dešti se Honda umoudřila a domu dojede. Všichni šťastný že žijem. Dostávám Toyotu která v pondělí neprojde technickou. Díky blond vlasům, modrejm očím a mrkacím řasám dostávám od pána stickeru aspon na 14dní. Přesně to co potřebuju a pak si s tim jezděte kdo chcete. Že jo ...

Žádné komentáře:

Okomentovat