pátek 12. srpna 2016

I will miss you !

První srpnový víkend byl můj poslední v DC. Shodou okolností mi host máma i děti odjely na Rhode Island za babičkou a já zbyla s host otcem sama doma + jsem dostala po,ut off a děti jsme měla vyzvedávat až ve středu odpoledne.

V sobotu ani nevim co jsme dělaly, poslaly jsme balík přes poláky, najedly se v paneře. Byl hic. Já furt střevní chřipku nebo co. Večer jsme jely do venkovního kina. Jo, přesně to kino jak z filmu, kde zaparkujete, dáte si reproduktor do auta a koukáte na film. Zážitek dobrej, film děsnej, protože jsem usnula po prvních 5 minutách. Možná to nebylo filmem ale tim že jsem z pátka na sobotu přišla ve 2 ráno.

Na nedeli mi Ivet naplánovala takovou menší pártošku nebo spíš rozloučení z DC. Spala u mě, takže jsme po 9 vyrazily ven. Já musela dojet zalejt zahradu a obstarat kočku, což je moje brigáda na tenhle týden. 10dol/den .. no lepší než nic že jo. Pak mě Ivet vzala do Georgetownu do Crumbs and whiskers což je kavárna s kočkama. Tam už na nás čekalo překvapení v podobě Kamči. S kočkama jsme hang outovaly hodinu, daly si ledovej čaj, kafe a makronky. Následoval brunch v restauraci kam chodil i JFK. Čekala sem že to bude drahy jako prase, ale ani nebylo a bylo to moc dobry.

Hodily jsme Kami domů a pokračovaly v objíždění města, jen tak sem a tam ... Následovala procházka a zmrzlina v Alexandrii a pak mi Ivet řekla že musíme jet. Vzala mě k nám domu. Moc sem to nepochopila. Uviděla jsem Tuane a její auto a něco/někoho kdo se za ním schovával. Sáruška <3 Já čula že kecaj, že přiletí až o půlnoci. Tak mě zase rozbulely, pindy. Prvně mě Ivet rozbulela už ráno, stačilo projet kolem Rosslyn a vzpomenout si že tam sem chodila do školy, blah .. Pak most kam chodime na paddleboard ... No brečela bych zas jen o tom premejslim.

Chvíli jsme seděly u nás pod balkonem a houpaly se v křeslech, žraly cupcaky co mi donesly. Dostala jsem konečně balonky :-D včetně těch uchylnejch s princeznama. Děkuji Ivetko. Poslední plán byl večeře, tak jsme šly na takovou domácí kuchyni do McLean family restaurant. Docela dobry a dezert moc dobrej. V prubehu vecere mi psal host otec, jesi mam kliče od Toyoty u sebe. Pisu ze jo, ze doma budu do hodiny. A on ze koupil novy auto, jesi prej Toyotu odvezeme zpatky a ze muzu ridit novy auto. YAY !! Koupil Mazdu 6 sport. dobrý žihadlo. Jezdim tu jak pirát, i když jenom na 5 dní. Nicméně, když jsme se s HD vrátily domů zjistil že už stačil ztratit jedny klíče. Do dneška jsme je nenašly.

....................................

Ve čtvrtek nás rodinná kamarádka Gita pozvala s holkama na paddleboarding a shopping v Georgeownu. Večer jsme měli objednanej stůl na mojí bye bye party v řecký restauraci.  Nicméně, dětem ve středu zrušily let a chudinky moje musely vstávat před 4 ráno protože je dali na ranní let. Byla jsem nadšená že neztratily pasy s vízama do Tanzanie a že mě sami našly na parkovišti u letiště, už jsou to velký holky samostatný. Juli mě dokonce objala což bylo hrozně sweet. Se stalo asi 2x za tu dobu co tu jsem.

Po návratu domů jsme se pustily do akce kulový blesk což obsahovalo praní, praní, praní, sprejování proti hmyzu a balení. Odpo se nikomu nikam nechtělo, včetně mě, ale Gita už na nás čekala, takže jsem výchovně ukecala Emily na froyo a jela se mnou. Bylo to fajn. Gitě se vdává bratr a ona jde za světka, sháněla šaty, jedny jsme koupily (vybrala jsem jí je já) a další jsme zkoušely ve svatebním obchodě, chtěla jsem si tam zkusit všechno, fakt moc krásný věci. Následovalo vegetariánský taco, čokoládový pralinky, nějakej šíleně sladkej a tučnej drink pro Emily a jely jsme domu se osprchovat protože z nás uplně teklo jakej byl hic.

Na večeři jsme si s holkama vzaly uber, řídil jak vrah zase. Tý restaurace jsem se bála, Řecko zavání jogurtem a tim jejich šílenym chlastem. Nicmeně to byl mix i turecký a libanonský kuchyně. Dobrý to bylo. Po večeři a par faux pas s rozbitejma skleničkama jsme jeli domů. Rodiče pro mě měli dárek a holky mi přivezly něco od babičky z Rhode Islandu. Dostala jsem naušnice od Tiffanyho a učebnici anglické gramatiky, protože si babička pamatovala že jsem mluvila o tom, že moje gramatika je tragedie. Bylo to pěkný, protože do pátrání po nejlepší učebnici zapojila babička celou rodinu, vč.přátel.

Pro moje děti jsem měla polštář s prvním písmenem z jejich jména. Pro Emču pyžama z primarku - jedno s unicornama a druhý s nanukama. K tomu puget z lízátek. Pro Juli naušnice a sticky notes a klipsy se smajlíkama. Běžela mě obejmout a obejmula mě i Emily, nezvykle dlouho. Fakt sem nevěřila že si k oboum vytvořim takovejhle vztah, ale ony jsou jako moje ségry. Byla jsem moc ráda že se jim dárky líbily. Pro rodiče jsme měla "jen" rámeček s fotkou. Ať maj památku.

Pak jsem do půlnoci balila a od 5 zas nespim, takže sem balila, vyházela xy věcí a ještě si vymyslela že pošlu krabici přes poláky. Jak člověk může nashromáždit tolik věcí, to fakt nechápu. Za rok ...2 kufry mi budou fakt málo. Co potáhnu domů za rok nechci vidět.

Žádné komentáře:

Okomentovat