úterý 2. června 2015

Jak jsem si vybírala rodinu ?

Všechny blogy aupairek jsou stejné. Jsou přehledně rozděleny do sekcí a sloupečků - schůzka, přihláška, oveření agenturou, matching, skype1., skype2 .. ...
Nebudu to vypisovat, nudí to. Kdo chce informace musí si je umět najít.
V podstatě po přijetí do programu a zviditelnění mojí osoby na stránkách CC jsem byla na roztrhání, rodinky se začaly hlásit téměř do hodiny. Přišel mail a já byla jak politá horkým čajem. Pomalu jsem se i schovávala před monitorem aby mě má první rodina skrz web kameru neviděla a nechtěla se mnou mluvit nedejbože anglicky.
Rodina potřebovala aupair už někdy v červnu, no, nebudu jí to psát do mailu aspon si na ní nacvičím skype a jak mluvit na co se ptát, na co se bude ptát ona atd.. Plán výborný. Domluveno na 17:00. Skype, nešlo se spojit, furt to padalo - > technika a já O2 Guru :-D
Bušení srdce, infarktové stavy. Host matka mě uklidnila a šlo to no. Hovor jsme utnuly po 20.minutách kdyz se dozvedela ze se nikam dřív jak v sprnu nechystám.

Postupně jsem odmítala nebo skajpovala s dalšíma rodinkama. Několik rodin pro mě bylo docela zklamáním. Myslim že první z nich byla kousek od DC z Chevy Chase a vím že sem k nim chtěla. Byli fajn ale po pár skajpech už se nikdo neozval no nic :-D Další rodina byla z Cali, matka doktorka - nefroložka. Láska prochází ledvinou, jak praví slogan Nefrologie na Karláku kam každej rok jezdim. Řikala sem si, to je znamení. Rodina indů, hodně lidí mě odrazovalo - jiná kultura, náboženství a budou smrdět po kari (což teda jako znam z UK, indi jsou divní lidi, zpívaj si v mhd a hrozně nepřátelsky koukaj). Ale já je neházela do jednoho pytle. Opravdu byli fajn. Děti se chovali klidně při skajpu. Host matka byla tý lásky a poslala mi sáhodlouhej mail že sem jako boží ale že si vybrali jinde. Tak nic no, už sem byla fakt nasraná že se člověk snaží udělat dojem, googlí si info o místě kde bydlej, co kam jet, kam studovat blá..no prostě už sem si to malovala. Ztratila jsem chut mluvit s dalšíma rodinama. Tak jsem je mazala hned jak to šlo. vzpomínám si na single mother z Floridy - 7! dětí a že aupair bez auta - bodejt ! spolujízda. Upadla ne ? Další rodinka kolem Bostonu, fotky jak z časopisu Dokonalá rodina :) ale sever? sem nechtěla a navíc děti kluci v nic moc věku...takže čau... další single mother z Cali - docela jsem ji sjela googlem, ředitelka nakladatelství pro kuchařky. Dvě holčičky, krásný, věk akorát, jedna měla glutenfree - jsem si souzení ! Matka se zas po pár skajpech  a telefone a týdnu ticha rozhodla jinak...čau.

Nečekala jsem dlouho a na profilu sem měla rodinu z McLean u Washingtonu DC. Na pohled se mi nelíbila. Měli divný oči a já nevim no. Nicméně, s nikym jsem dýl nevolala, tak sem si rikala to zkusim. Matka byla po telefonu milá. Vše jsme si řekly spolu po mobilu a řekla že jestli je vše ok že se ozve a dáme skype i s dětma. Slovo dalo slovo, byl skype, dalších pár hovorů, skype se současnou aupair Yvonne a dohodnul se match. Vypadají dobře. Ne bezchybně, ne perfektně, ale vypadají jako normální lidé. Holky jsou fajn, starší bude živel a puberta v rozkvětu. Mladší bude můj člověk - hand made a tak :) těšim se na ní ! Vlastně na ně na všechny !

Nejvíc se mi líbilo že HM mi dala prostor na vše se zeptat, vyjádřit se. Ptala se jak se cítí moje rodina že jedu pryč. Proč jedu pryč, proč myslim že mi to pomůže k práci do budoucna, co chci dělat, co studovat. Hlavně se jí moc líbilo moje životní moto - život začíná za hranicí tvojí komfortní zony. Od tý doby co jsem si tohle někde přečetla se tim fakt řídim.

Žádné komentáře:

Okomentovat