pátek 5. června 2015

postcrossing

Nevim jestli znáte ... www.postcrossing.com
Skvělá věc. Před lety jsem na ní narazila díky nějaké diskuzi na netu. Připojila jsem se a napjatě čekala až se mi doručí první pohled do Finska a od té doby to jede. Spousta pohledů a známek. Úchylka posílání pohledů mi už zůstala  a kdykoliv někam jedu posíláme domu a kamarádům pohledy. Občas vymýšlíme i text celý od jednoho písmene.
Když jsem v květnu posílala svojí host rodině pohled z dovolené v Rakousku nenapadlo mě co to celé rozpoutá.
Host mum napsala email že moc děkují a že to vypadá moc hezky. Psala jsem jí, co by si přáli z ČR dovíst, jeslti mají nějaké přání nebo ať mi přiblíží nějaké další jejich koníčky abych se trefila do vhodného dárku.
Host mum to napsla moc hezky a pravdivě. Že je jí trapné brát si od AP dárek, když ví jak mizerně nás platí (kapesné je dáno zákonem) a že je potěší nějaké pohledy. No, jezdit po republice a kupovat pohledy se mi moc nechtělo. Zásoba pohledů na téma českých měst a památek veškerá žádná.
Tak mě to napadlo. Zkusím napsat na facebook, na stránku českého postcrossingu výzvu. Požádala jsem holky a kluky zda by mi pro Emily a Julii poslali pohled z jejich měst a já jim na oplátku pošlu Kutnou Horu (ještě že bydlim v tak zajímavém městě, že jo?) nebo popřípadě Washington po příjezdu do státu. No, už mám asi 15 - 20 pohledů z různých koutů ČR.

Moc dík všem kteří pomohli, cením si toho. Nikdy by mě nenapadlo že v ČR se najdou tak hodní lidé. Někteří mi dokonce nezištně poslali obálku plnou pohledů, krásně ozdobených, popsaných a polepených obrázky <3

Jsem nadšená a každý den se těším domů co najdu ve schránce !

Žádné komentáře:

Okomentovat