neděle 21. června 2015

Pocity

Poslední měsíce a týdny tady v ČR budou docela krušný. 
Kdekoliv jdu, říkám si, není to naposledy co tudy jdu ? Pak až za rok nebo dýl ? 
Hrozně zvláštní pocity.
Vyprazdňuju pokoj. Rozprodávám věci - hadry, bižu, boty. Vyhazuju zbytečnosti. Dělám po celém pokoji kupičky co sebou. V podstatě mám vytřízenou kosmetiku a to vážně jen tu nejnutnější. Neumim si představit zase hledat něco co by sedělo mýmu ksichtu, kterej po pokusu s vysazením antikoncepce vypadá jak puberta v prváku. Nedejbože zkoušet nový věci na vlasy který už takhle držej tvar jen silou mojí vůle a každodenního žehlení. 

Zvažuju co ještě koupit, na co nezapomenou. Nějaké nápady ?
Asi si koupim redukci napětí, nechci si oddělat českou elektroniku, i když ntb by měl přežít podle nabíječky jejich proud. No uvidíme.

Potřebuju kufr. Když ho měli v akci v Globusu tak sem si řekla že ho koupim časem. Chyba, od tý doby /cca 6m/ ho neměli a když tak za litr. Ale i tak bych si ho ted možná za litr koupila. Sem chtěla sadu že jo, aby byly stejný carry on i na odbavení, asi se nepoštěstí..

Zítra na ambasádu. A já mám střevní chřipku. Ne z nervů, jako běžně tyhle symptomy mam. Tyhle křeče a pocity na blití nejsou z nervů ani z mlíka (který jsem si teda blbka neodpírala poslední týdny).

Zahájím paleo /zase/, jsem nějaká nateklá, nafouklá, otrávená, bez energie.
A tejden sem nebyla běhat. Stydim se ! ale nebylo počasí a já holt už nenosim mikinu na běhání.

Tak snad tenhle tejden.

Žádné komentáře:

Okomentovat