úterý 11. srpna 2015

Balaton 2015

Už vlastně po třetí jsme se vydali i letos k Balatonu. Prvně to bylo v roce 2013 kdy jsem byli v Budapešti a jeden den jsme zajeli okouknout i jezero Balaton, líbilo se nám tam tolik, že jsme se rozhodli ještě to léto si tam rezervovat ubytování aspoň na pět dní.

Hodně mých přátel a lidí kolem Maďarskem opovrhovalo, tak jak já opovrhuju Itálií a Chorvatskem. Né že bych tam nechtěla jet, ale přijde mi to přelidněné a Itálie dost drahá, V Maďarsku pořídím za 10tis 6dní i s kapesným a člověk si žije jako pán ..Mojito sem, Mojito tam, langoš, véča v restauračce a pěkné čisté ubytování v apartmánu.


Letos sme teda měli hotel ***, bylo to takový trochu jak u babičky dle toho vybavení ale bylo to čistý a vše funkční. Škoda nádraží který bylo hned přes ulici a bylo docela rušný. Každopádně na takovou dovolenou člověk nejezdí sedět na hotel ale sedět venku  nebo se ještě líp válet na pláži.

Já sem za poslední tejden naspala takovejch hodin že už mě to ani nebaví :-D

V Siofoku na placený pláži přibyl krásnej kolotoč - obří ruský kolo, který jsme vyzkoušeli hned první den. Pěkný svezení ani ne za dvě kilča na naše. K tomu růžový mojito za 50,- a langoš se všim za 70,- neber to.

Jako tradičně sme dvakrát zašli do restaurece v Siofoku, která vypadá jako Peach Pit (jeslti se to tak píše) z Beverly Hills 90210. Dobré jídlo a večeře pro dva se všim i s dýškem za ani ne 500kč na naše. Dali jsem si pivo, melounovou limonádu (velký mňam) a burgry s hranolkama. Druhej den kiwi limonáda, pivo (čech že jo) a k tomu hot dog s hranolkama - maj na to dobrou omáčku.

Taky musim pochválit zmrzlinu tu maj fakt nejlepsi, 4 kopečky (velký porce) za 90kč - příchutě jako Mars, Bailies, Minions, Peprmint s čokoládou, Raffaelo a měli i Paleo zmrzlinu - několik druhů a několik druhů slazených stevie. Navíc ta Paleo byla samo sebou bez laktozy, takže by mě ani nebolelo břicho kdybych si jí dala že jo. Ale to by nebyla dovolená aby mi nebylo špatně, takže pak už sem se na to fakt vykákla a jedla jsem všechno. Zachraňovala jsem to tunama ovoce a vody a docela sem já i moje tenké střevo přežili.

V podstatě neni ani co psát, kromě toho že jsme potkávali samý debilní lidi. Předbíhaj ve frontě, nahlas prděj, krkaj a nebo si fotěj stůl u McDonalda kde právě jíte. No nevim.

Začal poslední tejden v ČR. Natahuju na každym rohu a zamačkávám slzy. K tomu mám zánět spojivek. Pecka.

Žádné komentáře:

Okomentovat