pondělí 3. srpna 2015

Učím se vařit + novinky všedních dnů

Asi před 3 týdny jsem se rozhodla že se naučím pár nových jídel. Já nejsem uplně omáčkovej typ, takže jsem si dala za cíl uvařit nějakou omáčku (UHO - univerzální hnědá omáčka), ta se povedla a nakonec z toho byla žampionová. Dneska jedu Guláš a domácí knedlíky.

Ne že bych byla uplný tele a neuměla vařit, ale spíš si jedu svoje recepty /PALEO/ a modernější kuchyni. Pravděpodobně nikdy neuvařim svíčkovou, protože to se prostě ze soja milk nedá. Ale koprovku bych ještě zkusit mohla.

Dneska sem byla na pracáku, papíry jsem měla vytištěný z internetu takže jsem si je vyplnila ještě v práci. No, dneska tam přijdu. Dveře neoznačený, baba protivná. Hned mi papíry mrskla zpátky že to mam špatně a ať přijdu s jinou vyplněnou žádostí. No dobrá. Tak sem zas odšlapala dolu tam si vzala uplně stejnej papír jakej sem měla z netu, vyplnila ho a šla nahoru, baba měla volno tak jí řikam že k ní nejdu že jdu vedle ke kolegyni že vypadá že je milejší. ( seděla tam holčina mýho věku a pořád se usmívala).

Papíry byly v cajku. Na rovinu jsem jí řekla jak se věci maj, řekla že to stejně musíme vyplnit a poradila co a jak kvůli pojišťovně. Papíry který mi z práce chyběj jí můžu poslat mailem. Jsem ráda že jsem šla k ní, byla ochotná až až.

Na pojišťovně další <> na entou a jako bonus sem pak jela do Kauflandu na nákup a to mě dorazila tuplem. Nálada na nule :-D No nevadí, na pracák pak už jen ve čtvrtek a budu mít klid.

Žádné komentáře:

Okomentovat