středa 26. srpna 2015

Prostě skoč

Tak a v uterý to začalo, to po čem sem "toužila" roky. AP kariéra propukla na plné obrátky. No na plné, mám tu jen jednu holku zatim, druhá se dovolenkuje v Yellowstonu.

V úterý jsme měli docela na pilno, ráno před 9 jsme vyjížděli já, Julia a Yvonne směrem letiště v DC, Yvonne jela na její travel month. Cesta brnkačka, žádný stresy. Uff.

Pak sme jeli domu, Julia měla za ukol vyklidit si pokoj aby tam mohl malíř vymalovat, musela sem jí řikat třikrát a po půlhodině chodit kontrolovat jak pokročila ale udělala to pěkně, jen jsem jí říkala ať ještě sundá obrazy a dobrý.

Pak sme za odměnu jeli do Georgetown do kina na Shaun the sheep, všichni mě doma vysmáli že se mi to líbí. Ale Julia byla ráda že sem neprotestovala a do kina šla. Skoro sem tam usínala ale bylo to docela ftipný a hlavně se tam nemluvilo že jo, takže sem z toho aspoň něco měla.

Středa byla lepší, to už to bylo na 100% jenom o nás. Ráno jsme vstali, dali snídaničku a kolem 11 sme šli na procházku do starý čtvti a kolem lesa. Pěkný, tady půjdě běhat :-D Tak az budu s nudou v koncích vyběhnu.
Pak sme smrděli doma, jeli sme jen nakoupit pár cajků k snídani. Odpoledne přišel trenér si zacvičit venku s J. Chudinka přišla uplně zničená. Kolem páte sme se dali do vaření, pomohla mi je fakt hodná.
Hlavně dneska nestála řeč, už povídala a já taky. Takže dobrý jako.

Zejtra jdem na paddleboardy na potomac river do DC, je tam krásně a výhled je top ! Těšim se. Nejlepší že všechna tahle sranda je placená i pro mě od rodiny, taky aby ne že jo. Ale když si něco vymyslim a odsouhlasí to i holky tak prostě jdem a já to zatáhnu jejich kartou.

Na víkend už máme plány s Irčou, shopping a DC :) strašně se těšim že se vyvětram !

Jinak AP meeting byl uplně o hovně, byly tam dvě koo (koordinatorka co vas ma na starosti, kdyby byla rodina na <> tak vas muze pripadne ubytovat, postarat se o vas, najit novou rodinu a tak) Sem čekala že tam bude víc holek, no bylo nás tam 7! z toho 5 lidí tam bylo 11měsíc, takže nač se s nima kamarádit že jo, když za měsíc jedou do prdele ...

Tak to je dnes asi vše, mějte se fajn !

Žádné komentáře:

Okomentovat