úterý 11. srpna 2015

Rozlučka č.x

Už ani nevím po kolikáté je to rozlučka, to slovo mi přijde hrozný, já se s nikym nechci objímat a loučit, dyk budeme v kontaktu furt, je to zbytečný a emočně vypjatý... Mě už dojímá každá ulice a každý místo, pomalu brečim i protivný bábě na pojišťovně protože sem tam na dlouhou dobu naposledy.

Aktuálně se mi nikam nechce, ale to je přesně ono, před odjezdem je všechno fajn fajnový, krásný a růžový. Na druhou stranu se ale těšim na nový zážitky a zkušenosti. I kdybych tam vydržela jen pár měsíců, můžu si říct - zkusila jsem to !

A teď k té rozlučce. Místo se vybralo dost zvláštní, taková hospoda/pivnice - vybral šéf.. Vedro jak hovado, tak sem šla v princeznovskejch šatičkách, řikam si to budu vypadat v hospodě takhle vymoděná. No nic, je vedro nebudu rešit. Nakonec mě mile překvapilo jak výborně tam vařili, prostředí čistý, upravený. Takže za mě dobrý.

Dostala jsem dárečky. Od Majkla, dost netradičně zabalenej parfém, nejdřív jsem si myslela že jako fakt dostávám svačinu na cestu.

Od holek naušnice v barvě vlajky - jak USA tak ČR.

Od šéfa obří přívěšek slona s kamínkama na dlouhým řetízku.

Jinak jsem si dneska vybrala konečně dárek k výročí, řeknu vám, že sehnat hezkej, jednoduchej zlatej prstýnek je docela umění. Nakonec to vyhrál pozlacenej Swarovski.

Ps.moc mě pobavilo že nejčtenější článek jsou Debilní kecy ! :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat