čtvrtek 28. ledna 2016

Blondýna z Londýna

Tak to by nebylo abych zase něco nepokákla že jo ...

Po tý bouři sněhový, o který bude další článek následovala 11 dní(jeden tejden byli pouze ve středu a to jsme se sekli v tom autě po basketu a pak zas nebyla škola ... ) bez školy pro haranty a pro mě peklíčko. Naštěstí ma HM rozum a odjela na Floridu (pracovně) a nás tu s tátou nechala tak nějak ve volným režimu. Díky tomu, že HD je dost velkej flegmouš jsem končila každej den jak sem chtěla. Teda až po tom, co sem uvařila večeři a poklidila kuchyni. Takže padla 7 a já mašírovala domu.

Začali mi pekelne odrůstat vlasy. Kůli bouři se ke mě nedostala Hani aby mě obarvila. Ale tak co, svojí dvorní kadeřnici Lucku jsem viděla melír dělat tisíckrát tak to nějak splácám. Hlavu už sem si sama taky barvila že jo. Takže sem se rozhodla ze do toho teda půjdu.

Po večeři sem se vypařila dolu a začla studovat návod. Tuhle barvu už sem měla, odstín pěknej, jdem na to. V balení přiložená čepice. No vypadam jak debil budu to mít metr od hlavy. Jdu na to bez čepice. Místo ní si beru alobal. A už to jedu. Nechám to působit a kontroluju jak to chytá. Spláchnu to, vyfénuju a čumim ... Hlava flekatá jak blázen. Zbytek barvy jsem nevyhodila. OK, zkusíme to znova ale musím opatrně aby mi neopadaly vlasy.

Splachuju vodu po druhý. Vidim že je to trochu lepší ale je to zas moc světly. Vypadam jak bez pigmentu, jak flekatá albínka. No potěš koště. Konečky suchý. Vlasy vypadaj že kdyby mohly tak utečou a už se nevrátěj.

Zachraňuju to sprejem John Freida na zesvětlení. Jenže, ten sprej dělá teplej odstín že jo a já mam na hlavě studenej. Oči se mi pomalu zalejvaj slzama a já si řikam že sem toho tam nastříkala moc a že ty vlasy to asi nerozdejchaj.

A to už máme nějakejch 11 večer a já už mám dávno vstát abych ráno nevypadala jako ZOMBIE. Ok, jdu to smejt i kdyz ten sprej se nesmejvá. Seru na to, nechci abych se probudila ráno plešatá. Meju vlasy, patlám 3 kondicionery nechávám působit 3x delší dobu abych vlasy povzbudila k životu.

Uvědomuju si, že sem odbarvila mimo vlasů i dva ručníky a nový tílko. Pecka !

Vlasy pročešu nefoukám a v panice jdu spát. Před spaním se ještě po fejsbůčku svěřuju kadeřnici Lucce že sem dilina a že sem udělala co sem slíbila že neudělam. Prosím o radu jakou barvu. Dávam jí vybrat z tmavě blond a obyčejný studený blond. Píše mi, že jestli chci zeleny vlasy ať si dam tu tmavou blond. Ok. Budem zase zesvětlovat :-D

Usínám na tři hodiny a furt ve spánku kontroluju jestli mam vlasy na hlavě. Jako fakt.

Ve 2 ráno mě budí Iveta vtipnou zprávou: NESPI! a za chvíli další: VSTÁVEJ! Zabít jí málo ...

Jak napsala tak se stalo, od 3 sem nespala ...vstávám v 5 páč už mam proleženiny a přemejšlim že pojedu do Walmarktu pro barvu. Tam maj totiž nonstop.

Oblíkám se a jedu.

Nemaj barvu co jsem vybrala.

Pro jistotu neberu tu barvu v odstínu co se mi líbí ale o něco tmavší ale pořád studenej odstín nechci vypadat jak sluníčko se svatozaří a zlatym odstínem. Beru dvě krabičky abych zas nebyla flekatá jak kráva Milka. OK. Platím ... 17 dollarů v prdeli .... večer se nabarvím ...

Kdybych mohla celej den nosím kulich !!! Nikdo nic neřikal ..asi to fakt vypadalo strašně.

Večer po večeři se opět vytrácím dolů a jedu návod podle krabičky.. Nejdřív koříny nechat působit a pak do délek ..ok, ted to vyjde !


S napětím smejvám barvu. Patlám tam ještě nějakou péči a fénuju.

UFFF ! vypadá to docela dobře ...

A jedinej kdo si toho všimnul byla moje physiotherapist ..takže !

Žádné komentáře:

Okomentovat