čtvrtek 28. ledna 2016

Snow blizzard

Už tak nějak od své První sněhové jsem počítala že víkend bude na hovno už od pátku... Volno a člověk musí smrdět kuli sněhu doma ... Ani na kafe do Starbucks si nedojdete, i když je to jen 5 min pěšky..Zavřeno.

V sobotu začlo chumelit naplno. Nikdy bych neřekla že je tohle bouře. Prostě tiše a klidně sněžilo. Až dýl odpoledne začalo foukat, ale katastrofa nikde ani žádný hrůzy... Jídla jsme měli dost, v pátek jsme jela ještě extra nakoupit aby bylo co vařit protože dovoz a restaurace nebudou mít otevřeno a hm není doma. Takže v tom hd nenechám a uvařím, dyk to budu jíst i já že jo. Tak proč si neuvařit véču.

V so jsem se domluvila s německou Juli že půjdeme na procházku. Old dominion což je taková naše hlavní silnice byla poměrně upravená a dalo se po ní šmajdat. Docela vtipný. Chodníky nikde. Normálně je nemyslitelný tam jít pěšky a ted se tu jen tak procházíme sněhem. Potkáváme pár lidí co šli taky na procházku a občas někdo nese nákupy ze Safeway. Potkáváme i pár magorů v autě. Hrdinové ...


Dostat se ale na tu hlavní nebyla prdel. Sněhu po kolena a nikde žádná cestička...Kalhoty na lyže mi půjčila starší holka. Sice mi dost plandaly ale lepší než drátem do oka nebo v džínech do vánice že jo ... Boty válenky, no žádná pecička ale veme si dvoje ponožky.

Ustála jsem to. V neděli jsme vyrazili znova. Všude se makalo na odklízení protože už nesněžilo. Bylo krásně a svítilo sluníčko. Taková zima by mi nevadila. Procházku jsme natáhly na 3 hodiny a zakončili jsme ji studenym čajem ve Starbaksu. Juli si klasicky nedala nic. No co, já cukr potřebuju ..


Media tady i ve světě tu bouři a ostatně většinu bouří přifouknou a dělaj z toho hrozný katastrofy. Ale sami vidíte, ty lidi tady jsou magoři, zaparkujou auto na emergency route a vůbec je to nesere, nebo si klidně jedou ve vánici někam na letních gumách který nemaj ani správně natlakovaný a navíc pořádně sjetý. (viz. moje Honda) ale who cares ?

Lidi vykupujou krámy protože tu silničáři (a vlastně všichni) pracujou tempem šneka. Dost lidí je línejch odklízet sníh. Jen vykopat hondu ze sněhu jim trvalo 2 dny ... Já bohužel ruku k dílu nepřiložila - > loket furt v pi*i.

Tak to jen tak na okraj jak jsme trávili víkend doma. Díky bohu za wifi a elektřinu !


Žádné komentáře:

Okomentovat