pondělí 4. dubna 2016

Narozeniny sucks

Minulý týden, hned první den po Spring break jsem měla narozeniny. Pro mě je to docela big deal. Jako uplně to nemusim slavit a pártyovat celej tejden (ale proc ne). Ale tak nějak uvítám větší pozornost a spontání výkřiky happy bday a prostě sem princezna, minimálně tejden.

No, v út ráno jsem přišla v 6 na směnu do kuchyně. Matka i Emily zahlásily "Happy birthday" a bylo po srandě. Tak sem se pustila do lunch boxů, myčky, snídaně pro Juli a jela si svoji rutinu. Pak čumim že na stole je obálka a na ní moje jméno (s přepsanym překlepem ale kdo by se divil, když se mě jsou schopný zeptat co je novýho v Československu, a to vás upozorňuju že oba byli v Praze).

Takže obálku jsem si rozbalila s Emily, 2minuty před tim než odešla ze školy. Přání a peníze. No, jako peníze dobrý koupim si co chci, ale zas na druhou stranu si s tim nikdo nedal moc práci a mě by snad potěšila víc kytka a muffin.

Naštěstí můj den zachránila Megan, ta mi dala kytku (tulipány <3 ), gift kartu do Targetu a přání. Druhej den sem dostala ještě cupcaky bez mlíka. pozn. VŠECHNY SEM JE SEŽRALA SAMA !

Večer jsme se náhodně sešly celá rodina a ptali se mě, kam chci na narozeninovou večeři že půjdem v neděli. Řekla jsem si Steakhouse nebo nějaký Mexiko. Vybrali restauraci u nás v Tysons. Pěkně drahou, ale all u can eat.

Nicméně, moc lidí z ČR o mě taky nezakoplo a dokonce mam pocit že nejlepší kámoška na mě taky zapomněla. Nikdo si mě nějak moc celej den nevšímal a nevěnoval mi zvýšenou pozornost kterou bych očekávala no. Shit happens...

Takže abych si udělala radost tak sem si koupila v Rossu dvoje boty, košily a jeste nejaky cajky, sečteno podrtrženo 85 v háji. Dorazila sem to v pátek kdy jsem čekala na buchty který měly dvě hodiny sekeru a objednala sem si Victorias Secret za 160 dolarů ale měla sem dvacku slevu, že jo. Teď ještě komu to budu ukazovat že jo. Sobě a možná tak sousedům když si nezatáhnu závěsy jako minule.

V neděli byla restaurace super. Kolem nás kroužili čísníci, na jehlách různý kusy masa a my na stolech měli takovou značku kterou jsme řikali jestli mají přibrzdit a uříznout nám kus nebo ne. Měli všechny stupně propečení. Byl tam i salátovej bar, přílohy, omáčky, dresingy. Výborný dezerty. Nikdo mi nezazpíval ale na lava cake bylo aspon happy bday a vyfotili nás a dali mi dvě fotky na památku. Celá večeře mi byla milejší než 100 dolarů v obálce.

Celej tejden sem protivná, můžu jenom hádat čim to je. Možností je víc ale snad prvně se tu objevila varianta že sem víc či míň homesic.


Žádné komentáře:

Okomentovat