středa 20. dubna 2016

Story R.U.K.A

Konečně (doufejme a modleme se) se vyřešilo všechno kolem mojí ruky.
Ať vás teda uvedu do obrazu. 19.11.2015 sem šla, spadla na lino, držela starej iphone v pravý ruce a celou váhu sem hodila na levej loket. V podlaze zůstal ďolík a mě zůstala zlomenina lokte těsně u kloubu. Dobrý místo ne ? To se jen tak, někomu nepovede.

Ten večer jsem jela na urgent care. (ten vtipnej příběh jak sem 6 hodin nebo kolik čekala že ta bolest a otok přejde a uvařila večeři sem vám říkala ? asi jo.) Bylo to tak tak aby nezařeli. Zavírali minutu po tom, co jsem tam přijela. Ale byly děsně milý a ochotný. Udělali rentgen a konejšili mě že za 14dní budu s rukou mávat jako dřív. Ale prej pro jistotu k ortopedovi. Skásli mě o 35dollarů jak praví moje pojistka (pro jistotu jsem tu s Cultural Care/pojištění erika/aetna).

Řikam si dobrý, prášky nějaký doma máme nebo si koupim Tylenol v Safeway a bude klid. S klidem pokračuju další tejden k ortopedovi kde mi spadne úsměv ze rtu. Ortoped nechce platit ted teda nic. Nicméně mi sděluje že 6 tejdnů dlaha minimálně. Nezvedat nic, nehejbat, neřídit (v piči nejvíc, pardon). Řídim aj tak, ale omezeně.

Ortopeda navštívím ještě asi 5x pokaždý děláme RTG a pak si chvíli povídáme jak sse má moje ruka, změříme rozsah a jdu domu.

Doma každý den vybírám poštu ze schránky. Začaly mi chodit obál od AETNY s výpisem kolik proplatí za mojí léčbu a kolik co stojí a kolik já mám doplatit. Tenhle dopis mile nazývají  VYSVĚTLENÍ BENEFITŮ ZDR.POJIŠTĚNÍ. Když to ale otevřete a tam vidítě že RTG stojí 48dol (proplatěj teda celej) ale že si doktor za 15min pokeru bere něco kolem 200dol z ktetejch teda platim 35dol zase to už vám klesá čelist.

Při další kontrole vás už na recepci kasírujou páč nemůžete zůstat nic dlužný. Ptam se, co to vůbec platim. Dluh za urgent care. 95dol. Jakože cože ? Platim a držim hubu a krok.  Ještě dvě kontroly a bude po srandě.
S ordinace odcházím v lednu těsně po svátkách s volnou rukou která se hejbe sotva pár centimetrů tam a pár zpátky. Bojim se že sebou někde fláknu a půjde do sádry znova. Bojim se všechno. A hlavně to nechci platit.
Dostávám papír na rehabilitace. Jedu tam rovnou. Prej daj vědět kolik budou chtít.
No, jestli 35 za každou rhb a mam jich mít 15 a víc tak potěš koště.
Druhej den dostávám info že neplatim prvních deset návštěv. Jásám.

Doplatím dluhy za ortopeda, urgent care už zaplacená je 3x. Tak jásám že mě to ještě vyšlo dobře.

Ale to se nenaděju a začnou mi chodit účty za rehabku. Pár je jich zdarma ale následně přijde 432 a pak 232dolarů a to mě už omejvaj. Ne že bych ty prachy neměla, ale tady jde o princip. Když řeknou že zdarma, daj mi na to podepsat papír že jako souhlasim tak proč něco účtujou.

Nespočetně krát volám na pojišťovnu, do nemocnice, k ortopedovi, na rhb, do agentury. Nic. Brečim bezmocí. Naštvu se (slušně, ale velmi slušně řečeno) a rozešlu na všechny  a všem co s tim mají něco společnýho email s předmětem BAD LUCK kde popisuju co se stalo co sem kde platila a už jako fakt nevim. Přidávám fotky všech dokladů, papírů a kartiček.

Naštěstí se ozve nějakej šikovnej člověk a předává to k řešení. Za měsíc se ozvou. Ok, trvalo jim to měsíc a jeden den a vrátili mi 95dol za přeplacenou urgent care. Takže musíte zavolat tak 3x a poslat jeden email aby se něco hnulo.

Nicméně ty pálky za rhb nikdo neřeší a neřešil. Píšu emaily každej tejden. Pokaždý se mi dostává jiný odpovědi, nicméně claim tam mají a řeší ho. Včera už jsem se fakt nasrala. Je to víc jak 2 měsíce co jsem ukončila léčbu, do konce programu nebo pobytu ve VA mi zbejvá 4 měsíce, nechci tu něco dlužit a vůbec. Píšu slušně asertivní email ať to konečně někdo pořeší.

O 24hod později dostávám odpověď že se uráčili to projít a celou rhb mi proplatí.

YES.

Tímhle sem chtěla (ve zkratce :-D ) říct - > hádejte se, nedejte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat