pondělí 4. dubna 2016

ty se ale máš !

edit. tohle mam rozepsáno dýl, takže fakta a datumy berte s rezervou ...

To je věta kterou teď (před dovolenou) slyším obden nebo jí čtu. Já se hrozně ráda podělim o to kam jedu a jak se těšim. Většina lidí ale za tim vidí jen to, že prostě sedim v Americe na prdeli a z nudy píchnu prstem do mapy, vemu pas a jedu. Největší dřinou by na tom pravděpodobně mělo bejt sbalit si fancy hadříky a heels do kufru. Bohužel, pravda je taková, že tu pracuju víc než sem kdy musela pracovat. Ne že bych si stěžovala. Já jsem ráda že jsem busy a jsem docela pyšná (?) že jsem si to dokázala zařídit a že se tu takhle mám. Jsem ráda když se vyspim 6-7hodin za den, 14hodin cca pracuju a ten zbytek přejíždim sem a tam. Ale pořád řikam, jsem ráda že se udržuju busy a nečumim do zdi nebo netrajdam po obchodech.

Popravdě mi na žití tady nic moc nechybí,občas trochu osobní svoboda protože se snažím respektovat rodinu a to, že auto není moje. I když nikdy nebyl problém ho někam vzít.

Všechno to cestování a cokoliv kolem je jen o tom jestli chcete nebo ne. Nedávno jsem s kamarádem vedla debatu o tom, jestli existuje Bůh (nebo cokoliv jinýho) kdo nám nalinkoval život a nebo jestli je to prostě osud kterej můžeme změnit svojí snahou ať už víc nebo míň. Já se přikláním k tomu, že když se chce tak všechno jde. Opravdu.

Já jsem o Americe nikdy uplně nesnila. Možná ve chvíli kdy jsem objevila seriál Sex ve městě a chtěla sem bydlet v NY a nikde jinde. Každopádně, před rokem a půl bych nikdy neřekla že se kdy podívám do Ameriky. A teď ? už 7 měsíců bydlím v hlavním městě USA. Jezdím si tu, chodím si tu, nakupuju, cestuju, pracuju, žiju. Kdyby mi někdo řekl že se jednou podivam do míst kam jsem se podívala a podívám nikdy bych mu nevěřila. Nebylo to nejjednodušší ale že by to bylo něco co bych nedokázala nebo bylo echt složitý si nemyslim. Musíte se prohrabat haldou papírů, přežit trochu nepohodlnosti. Čekat. Což pro mě bylo nejhorší.

Neříkejte že něco nejde, dokud jste to nezkusili. Když vás vyhoděj dveřma vraťte se oknem. Jasně, nejde to dycky. Ale vy si můžete říct - zkusil jsem to !

Pořád věřim v to, že když překročíte hranice svojí komfortní zony, vylezete z ulity a svojí denní rutiny je to to nejlepší co můžete udělat.





Žádné komentáře:

Okomentovat