sobota 30. dubna 2016

Negativní myšlení

Otázku negativismu, negativního přístupu k životu, negativního myšlení rozebírám se svým okolím už docela dlouho. Já sama jsem měla období a mívám občas dny, kdy všechno bylo na hovno, kdy se nedařilo a kdy člověk chtěl bejt zavřenej doma a spát klidně měsíc v kuse. Přičítám to částečně pubertě/věku.

Postupem času, zkušenostma a nevim čim ještě jsem si uvědomila že timhle člověk ubližuje jenom sobě. Především svýmu zdraví. Obyčejně, když se nedaří a je všechno na kosočtverec je člověk ve stresu. Následně se u mě projeví nějaká změna na zdraví, nejčastěji opar, afty, klidně zvracení, střevní chřipka. Ono taky záleží co vás žere a pod. Ale to bych asi moc začla rozebírat věci o který mi v tomhle článku ani tak nejde.

Já věřim tomu, že i negativní situace/zkušenost člověka může posunout a může mu pomoci. Chápu že jsou občas ty situace tak vyhrocený a tak špatný že je těžký si to říkat a uvědomit ale postupem času si určitě řeknete: "zvládla jsem to" nebo "přežila jsem".

Ve svým nejbližším okolím mam jednu totálně negativní osobu. Z dobrý vůle, jsem se snažila dát jí rady do života (i když kdo by poslouchal člověka o půlku mladšího že jo) že je potřeba se radovat i z maličkostí. Já se každý ráno usměju, když vidim že je venku hezky, že nám krásně kvetou keře na zahradě, nebo když potkam roztomilou kočku na ulici. Prostě cokoliv !

Přece nemůžu žít s tim, co zas zejtra přijde, co se zase posere, zase je hnusně a chčije. Nemam peníze, nemam náladu, nemam dovolenou, nemam nic. Slyšíte ten rozdíl jak to zní ?!

Jiná osoba mi řekla, že tenhle přístup k životu mě přejde věkem, že teprve poznám zodpovědnost. Tak pardon. Nejmladší nejsem. Zodpovědnosti, jsem na svůj věk měla v životě taky dost. Od práce, po hmotnou zodpovědnost, po úvěr na auto, děti, mimina, vyřizování, zařizování. A jestli mi někdo ještě řekne, že to neni reálněj život tak si prosím obujte na den moje boty a pak můžete posoudit kdo si žije pohádky na růžovym obláčku.

Dalším názorem je to, že "inteligentní lidé" jsou většinou negativní protože mají větší přehled a více informací, poznatků. No, co k tomu říct. Přít se o to, kdo je nebo neni inteligetní asi nebudu. Ale myslim že tohle je totální kravina.

Jak si kdo ustele, tak si lehne. Jaký si to uděláš, takový to máš.

Z života stejně nevyvázneme živý. Peníze budou, my nebudem.

Nevim jestli sem timhle někomu pomohla, rozvinula myšlenku, nebo donutila k zamyšlení ale tak nějak to ze mě zase muselo ven. Žít neustále v tom, že je vše na pytel je na prd. Sama jsem měla takový období i tady v Americe, kdy se na mě lepil bad luck kudy sem chodila. Poslední třešičkou na dortu byl zlomenej loket a dlaha na skoro dva měsíce. A vidíte, žiju. A už teď můžu říct že i tyhle bblý zkušenosti mě posunuly dál.

Tak prosím, každej den, aspoň jednu pozitvní myšlenku. A to nejsem žádnej sluníčkář. ok?

tady tak jen ve zkratce ... Já s tim plně souhlasim
http://zdravi.euro.cz/clanek/sestra/negativni-mysleni-a-jeho-dopad-na-lidske-zdravi-468396

1 komentář:

  1. Ahoj, já už delší dobu čtu tvoje články a musím říct, že se mi velmi líbí tvůj přístup k věcem a to, jak se na svět díváš. Téma negativismu jsem na svém blogu taky řešila, i když trochu z jiné strany. Každopádně tahle tvoje myšlenka má něco do sebe (a kdyby se ti někdy chtělo, můžeme si víc popovídat) :o) Měj se dobře a užívej si dál každý den.

    OdpovědětVymazat